Anbefalte innlegg

Hei.

En jeg jobber sammen med er litt fortvilet. Kupevifta på A4'en hans går ikke konstant, den stopper en gang i blant. Da er det å svinge hardt, eller smelle igjen passasjerdøra en gang eller to.

I tilliegg lager den av og til en slags "rumle-lyd."

Noen som har vært borti noe sånt? Min første gjetning er at børstene begynner å bli slitt, og at det begynner å bli litt slark i opplagringen av motoren.

NB: Bilen har klima.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru ut hanskerommet, skru ut vifta, sett inn ny vifte, skru på hanskerommet igjen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var forsåvidt det som var løsningen min også. Men ville gjerne dobbeltsjekke før jeg sendte ham i vei for å kjøpe ny vifte. Kjenner jeg Audi rett så koster den sikkert mer enn det som er fornuftig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var forsåvidt det som var løsningen min også. Men ville gjerne dobbeltsjekke før jeg sendte ham i vei for å kjøpe ny vifte. Kjenner jeg Audi rett så koster den sikkert mer enn det som er fornuftig!

Orginalt koster vifta en god del, iaffal i følge tidligere eier på bilen min..

 

Tips; Sjekk Mekonomen etc :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velvel... Vifta kan koste hva den koste vil. Han kjøpte iallfall ny, og bytta selv, mens jeg var på jobb. Så da slapp jeg å bry meg noe mer med den saken. Men takk for alle gode svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.