#1 Skrevet Desember 21, 2005 Hei. Er det noen av dere som vet hva som skal til for å få godkjent en golf 3 1992 mod GTI til en 2,8 VR6 Jeg var på biltilsynet og hørte men de sa de måtte ha papirer på hva som var forskjellene på disse to modellene. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i papirer e.l...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2005 Møller. Bruk søkefunksjon på godkjenning av ombygging 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2005 Hei. Er det noen av dere som vet hva som skal til for å få godkjent en golf 3 1992 mod GTI til en 2,8 VR6 Jeg var på biltilsynet og hørte men de sa de måtte ha papirer på hva som var forskjellene på disse to modellene. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i papirer e.l...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2005 Hei. Er det noen av dere som vet hva som skal til for å få godkjent en golf 3 1992 mod GTI til en 2,8 VR6 Jeg var på biltilsynet og hørte men de sa de måtte ha papirer på hva som var forskjellene på disse to modellene. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i papirer e.l...... Som John-Arne sier så lønner det seg å bruke søkefunksjonen, dette er både spurt og besvart mange ganger før.. Hva som skiller disse to modellene har Møller en oversikt over, så jeg anbefaler deg å ta kontakt med dem, tror det er en fyr ved navn Tom Sagerud som har med slike ting å gjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...