Mjøsa: knust glass på bosch 225 1000 metringer

Anbefalte innlegg

en kammerat klarte å rygge på bilen min istad,det var heldigvis bare glasset på ene extra lyset som ble ødelagt.

men får man bare kjøpt glasset?og hvor?

eller er det noen her som kanskje har et glass.

 

det er som sagt til bosch 225 lykt(ikke blått glass)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca har slike (gamle Team GED)

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca har slike (gamle Team GED)

 

Jan Brede

hvor holder de til?nettbutikk?

 

selger torshov eller mekonomen glass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er MECA på Gjøvik det er snakk om, så ligger det i Tomasdalen, der Telenor har noen lokaler. Ser skiltet fra veien som går forbi det nye Energihuset på Kallerud, mot de 2 rundkjøringene som krysser hovedveien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er MECA på Gjøvik det er snakk om, så ligger det i Tomasdalen, der Telenor har noen lokaler. Ser skiltet fra veien som går forbi det nye Energihuset på Kallerud, mot de 2 rundkjøringene som krysser hovedveien..

er ikke så godt kjent på gjøvik,men tar en tur på bilvarehuset-anker på hamar i morgen,det er kanskje like billig å kjøpe ny lykt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca holder og til i Elverum. Grøtting (eller Grøtteng) heter det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte ny lykt på hamar i dag,betalte ca 600kr,var tilbud på de(nesten halv pris)

er vist ikke så mye billigere å kjøpe bare glasset sa de,og det er jo uansett ikke jeg som skulle betale,så nå har jeg reserve deler også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.