Laget nytt senter på brock-felgene..

Anbefalte innlegg

Fikk en ide her om å lage et litt mere rent senterdeksel på felga mine her.. Dette er bare en prøve gjort på en halvtime, så det vil bli helt blankt og skal tilpasses litt mere + senkeskrue til å feste dekselet... Blir det litt kjedelig eller ble det brukbart? Kanten på felga er jo også høyglanspolert, så vil jo stå litt i stil da....? Litt usikker på hvordan det her ble...

DSC02790 Small.jpg

DSC02791 Small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det er noen folk som likte det da.. Dama likte det ikke.. :P

Får høre med nabon om han kan stanse ut noen alu-plater i nøyaktig mål med skikkelig maskin så det blir rett.. Så blir det nok bedre enn det som er på bildet her.. Litt bedre polert oxo.. :rolleye: Var litt kalt å stå ute her.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde kansje blitt bedre hvis det var samme farge som eikene.. men det så bra ut ellers..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polert kant som du har pluss sort felg synes jeg.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like he said, polert kant og sort felg, pluss noen kromma små audiringer på det nye senterdekselet ditt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å lakke felga svart.. Men lakket dem i stede i lakkoden til bilen.. Ble litt blankere sølv.. Så det blir nok ikke noe svart senter (med det første).. Kan ikke herme helt etter en viss annen audi.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,tror det hadde blitt tøffere om du hadde lakkert de senter dekslene dine i samme farge som resten av felgene,det hadde blitt lekkert tror jeg.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,tror det hadde blitt tøffere om du hadde lakkert de senter dekslene dine i samme farge som resten av felgene,det hadde blitt lekkert tror jeg.... ;)

Hmmm.. kanskje jeg lager 2 sett... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støtter det forslaget..... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft med slikt senter men på samme måte som de andre her på forumet med tilsvarende senter så synes ihvertfall ikke jeg det er særlig pent når senter er annen farge enn eikene, så lakk i veg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den jeg også! Blir smooth!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har pratet med nabo'n her nå ang materiale.. Og det var ikke noe problem å skaffe til 8 senterdeksler.. Så da blir det sansynligvis et sett med polert, og et sett med lakk.. :) Så får jeg se hva som blir best når hjula skal på igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir bra Håkon, fint å skille seg litt ut fra resten som har brock b1. Det er sinnsykt kule felger men er ganske mange som har de, men de gjør seg kjempe bra på bilen din... :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å lakke felga svart.. Men lakket dem i stede i lakkoden til bilen.. Ble litt blankere sølv.. Så det blir nok ikke noe svart senter (med det første).. Kan ikke herme helt etter en viss annen audi.. :)

Hehe :)

Er bare å "herme" det :)

Man får jo Brock B1 levert med et slikt lokk nå til dags rett ifra fabrikken også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :)

Er bare å "herme" det :)

Man får jo Brock B1 levert med et slikt lokk nå til dags rett ifra fabrikken også.

Ingen B1 felger overgår dine uansett.. ;)

Får man slikt lokk fra fabrikk? hmmm.. viste jeg ikke.. :) Men det blir da laget nå, så får jeg det som jeg vil.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.