10v turbo fusker på turtall og lys blinker samtidig

Anbefalte innlegg

når jeg kommer rundt 4000 omdr. lugger billen og samtidig slukkes lysene i dasjen i takt med lugginga! har ikke lagtmerke til om hovedlysene også gjør det.

 

noen forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg kommer rundt 4000 omdr. lugger billen og samtidig slukkes lysene i dasjen i takt med lugginga! har ikke lagtmerke til om hovedlysene også gjør det.

 

noen forslag?

Sjekk om det er dårlig spenning på batteriet og hvor mye dynamoen lader. Kan være så enkelt som at den ikke produserer nok spenning, og derav dårlig gnist til pluggene. Hadde samme problemet på min for en stund siden, så jeg bytta børster på dynamoen og fikk lada batteriet skikkelig. Bilen gikk som ei kule etterpå! : smil :

Mvh Tore

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om det er dårlig spenning på batteriet og hvor mye dynamoen lader. Kan være så enkelt som at den ikke produserer nok spenning, og derav dårlig gnist til pluggene. Hadde samme problemet på min for en stund siden, så jeg bytta børster på dynamoen og fikk lada batteriet skikkelig. Bilen gikk som ei kule etterpå! : smil :

Mvh Tore

 

ja når du sier det så har jeg jo hadd litt strøm problemer i det siste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig spenning kan forårsake masse iriterende småproblemer ja.... Tok en stund før jeg fant ut hva det var. Problemet var bare der av og til hos meg, så den lada visst normalt innimellom. Derfor sleit jeg litt med å finne ut hva feilen var.

Mvh Tore

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.