#1 Skrevet Desember 21, 2005 Skal bytte skive i instrumentet, men får ikke løs målerne, noen tips hvordan jeg får dem av? Gjelder en golf gti 2000mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2005 Prøv å jekke dem løs med en gaffel, gjorde dette på 3`er Golfen min.. Pinnene som stopper målerne/viserne dro jeg ut med en tang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2005 har prøvd og bryte litt på dem, men får dem ikke løst HJELP! Må få dett på plass igjen så jeg kommer meg på jobb i morgen, med hvite skiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2005 har prøvd og bryte litt på dem, men får dem ikke løst HJELP! Må få dett på plass igjen så jeg kommer meg på jobb i morgen, med hvite skiver kjørte en uke uten skiver i speedo jeg mest jeg holdt på å mekket (ventet på bestillig) på mitt.. Tror det skal være bare å ta i litt.. men ikke sånn bryt-ta-i liksom, men en slags "varsom bryting" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2005 Kan sitte noe jævlig de nålene har jeg merket.. Satt ivertfall såpass på det ene 2`er Speedo mitt at jeg måtte bytte turteller klokka;) Brukte Gaffel metoden da også på nålene. Kanskje noe info på http://www.vwvortex.com (forumet?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2005 gjorde dette med gaffelen og fikk dem av. Men når jeg satte på den nye skiva og satte tellerne på plass, så virka ikke km/t telleren og airbag lampa lyste. Hvorfor? Er hele speedometret ødelagt eller? Prøvde og skrue det opp igjen og løsne og sette på plass igjen, men ingen funksjon. nåla virket strammere og litt hakkete når jeg snurret på den kontra dem andre. Hva kan ha skjedd hvordan kan jeg få fikset det? HJELP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2005 Har nå sendt inn speedon til Norsk Speedometer service i oslo, håper di får fikset det... Jeg fikk det hvertfall ikke til Noen som vet hva et nytt koster hvis jeg må ha det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2005 Et nytt koster rundt 3000,- også kommer kodingen i tillegg... jeg ble fortalt at jeg måtte belage meg på rundt 5000,- ferdig kodet og montert. Kjøpte meg nytt i Tyskland jeg, 1800,- og kan kodes med VagCom. Edit: Hvor ble det av det forrige innlegget mitt forresten moderator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 22, 2005 Hvordan fikk du tak i dele nr? Jeg ringte møller men dem kunne ikke gi dette til meg.... Må liksom kjøpe nytt og fra dem, men det vill jeg ikke.. Kjøper brukt så lenge det går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2005 Blir litt mange poster rundt om her nå, skjønner du er fortvilt for det var jeg også. Møller vil selvsagt at du skal kjøpe fra dem siden instrumenthus er så deilkat arbeid og har innvirkning på resten av bilen... Men jeg fikk delenummeret ved å stikke ned til dem jeg. Var meget hyggelige og behjelpelige her hvertfall. Jeg fortalte de tilogmed om planen min om å kjøpe et hus i Tyskland som ikke engang er samme type hus jeg skal ha i utgangspunktet men de ønsket meg bare lykke til... anbefalte det ikke riktig nok men. Men dette ordner seg nok skal du se... kan koste litt men det ordner seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 22, 2005 Har nå sendt inn speedon til Norsk Speedometer service i oslo, håper di får fikset det... Jeg fikk det hvertfall ikke til Noen som vet hva et nytt koster hvis jeg må ha det? hvor mye skulle dem ha får å få fikset nålen på speedo'n da? klarte faktisk å gjøre akkurat d samme jeg også i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...