#1 Skrevet Desember 21, 2005 Jeg ser på ebay at i noen auksjoner så selger de lykter hvor de skriver at de passer 97-99, mens andre skriver 97-02. Hva stemmer? Vet at faceliften kom i 02 men var det noe forskjell på lyktene på modellene før den tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2005 Det kom en ny frontlykt i 2000. Liten forskjell på blinklyset mener jeg det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2005 Men er det noen forskjell på selve formen på de? Eller vil jeg kunne bruke alt av lykter fra 97-02? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2005 Men er det noen forskjell på selve formen på de? Eller vil jeg kunne bruke alt av lykter fra 97-02? 95% sikker på at alle vil passe, men 97-00 lykta har synlig blinklys pære, mens 00-02 ha et "deksel" foran som skjuler pæra. Dette mener jeg er hoved forskjellen.. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2005 Ok, takk for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2005 Låner tråden litt siden jeg har et spørsmål som bare er bittelitt off-topic. Hva er forskjellen på Allroad lyktene og 97-02 lyktene? Har jeg forstått det rett skal disse fysisk være identisk og kun kosmetisk forskjell? I såfall, hva består denne kosmetiske forskjellen av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...