Anbefalte innlegg

Har en 90 Golf 2 syncro 2.0 med innsprøytning.. Aldri hørt om 2.0 i Golf 2 før, men står både i vognkortet og på blokka.

Hva er dette? Spesiell utgave eller noe? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare byttet da motor da? Så vidt jeg vet, ble mk2 levert med max 1781 ccm i europa og 1984 (2,0 16v 136hk 9A) ccm i usa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Freddy sier her, og som jeg også nevnte i en annen tråd nå nettopp, så er den eneste Golf 2 med 2.0-liter motor USA-versjonen av GTI 16V og Jetta GLI 16V for årsmodellene 1990 til 1992. Europa fikk aldri noe større enn 1781 ccm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mente også at det ikke var levert med 2.0, men så det stod 2.0i i vognkortet når jeg kjøpte den og i dag når jeg hadde den på bukk stod det 20 på blokka og så man må jo begynne og lure litt....

Er 90 mod syncro som er import. Innsprøytning er det i hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv opp rammenr, stikk innom til Møller og få dem til å sjekke hvilken motor denne ble levert med!

Er nok byttet motor ifra en Passat eller noe sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får sjekke opp dette da.. Trodde egentlig det stod feil i vognkortet, men etterer som det stod 20 på blokka ble jeg litt nyskjerrig da. Mener det står 90kw i vognkortet og forresten.

Kanskje jeg har en unik bil.. Hehe :)

3-dørs syncro med toliter!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk også motornummeret på den hvite lappen i bagasjerommet eller seviceheftet, og sjekk også mot nummeret på blokka (like u'nder tennplugg 2 og 3). Post gjerne begge (hvis de er forskjellige) her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg tviler på at jeg har en unik bil så det er vel byttet motor sikkert, men litt merkelig at det har kommet med i vognkortet da..

Står fortsatt på bukk så jeg får se om jeg finner noe nummer i morgen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.