#1 Skrevet Desember 22, 2005 Hei! Jeg er en innflytter fra molde, har bodd her i ett år nå men har ikke vært noe aktiv på klubb-siden, siden bilen min for øyeblikket er under det man kan kalle et stillesående prosjekt! Men nå på nyåert skal ting begynne å skje, så da er målet å komme i mål til sommeren: rolleyes ! Har lest tipset om lakkering, så det skal jeg ha i bakhodet når den tid kommer, men jeg lurte på om noen av dere visste om et firma som kan lage eksosanlegg, og bruker rørskøyter av typen v-band med flens, samme type som er ut fra eksos-sida på en turbo på nyere utgaver? Det anlegget som er ifra turboen og bort til bakakslingen nå hører ikke hjeme på en volvo en gang! Sitter enda å lurer på om jeg skal gå for et to-ports anlegg og, men da er jeg avhengig et firma som kan modifisere bakfangeren min i tillegg... Noen synspunkter? Vel, hei til alle som er i Stavanger lokallag! Håper å bli med på noen treff til våren! Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2005 jobber/har jobbet endel flinke folk på svendsen eksos i stavanger ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2005 Heisann! Ja svenden eksos i stavanger lager\sveiser egne eksospotter vet jeg. Velkommen til Stavanger:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2005 Har ikke brukt svendsen eksos i stavanger enda. Men tenkte skulle høre med de angående et downpipe prosjekt jeg har. Men jeg har vært på Forus bremse og eksosspesialisten tidlig i våres en gang får å modifisere den dowpipen jeg har nå. Skrekk og gru for et arbeid. Styr unna de. Enten så blir det svendsen eller så blir det en tur til Søta bror i gøteborg på Ferrita der de har laget resten av anlegget på cab'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2005 forus bremse og eksosspesialisten er det dem som ligger ved ICA på lura? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2005 Stemmer det. Det blei litt feil vinkling på dowpipen min så anlegget mitt står i spenn som har resultert i at downpien/eksosanleggen flensboltene har løsnet 3 ganger siden i sommer. Begrenset hvor festlig det er å kjøre på fri eksos i over 40 mil hjem fra Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...