Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en innflytter fra molde, har bodd her i ett år nå men har ikke vært noe aktiv på klubb-siden, siden bilen min for øyeblikket er under det man kan kalle et stillesående prosjekt! Men nå på nyåert skal ting begynne å skje, så da er målet å komme i mål til sommeren: rolleyes !

 

Har lest tipset om lakkering, så det skal jeg ha i bakhodet når den tid kommer, men jeg lurte på om noen av dere visste om et firma som kan lage eksosanlegg, og bruker rørskøyter av typen v-band med flens, samme type som er ut fra eksos-sida på en turbo på nyere utgaver? Det anlegget som er ifra turboen og bort til bakakslingen nå hører ikke hjeme på en volvo en gang!

 

Sitter enda å lurer på om jeg skal gå for et to-ports anlegg og, men da er jeg avhengig et firma som kan modifisere bakfangeren min i tillegg... Noen synspunkter?

 

Vel, hei til alle som er i Stavanger lokallag!: vinke : Håper å bli med på noen treff til våren!

 

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber/har jobbet endel flinke folk på svendsen eksos i stavanger ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Ja svenden eksos i stavanger lager\sveiser egne eksospotter vet jeg.

 

Velkommen til Stavanger:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke brukt svendsen eksos i stavanger enda. Men tenkte skulle høre med de angående et downpipe prosjekt jeg har.

Men jeg har vært på Forus bremse og eksosspesialisten tidlig i våres en gang får å modifisere den dowpipen jeg har nå. Skrekk og gru : nei : for et arbeid. Styr unna de. Enten så blir det svendsen eller så blir det en tur til Søta bror i gøteborg på Ferrita der de har laget resten av anlegget på cab'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forus bremse og eksosspesialisten er det dem som ligger ved ICA på lura?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det.

Det blei litt feil vinkling på dowpipen min så anlegget mitt står i spenn som har resultert i at downpien/eksosanleggen flensboltene har løsnet 3 ganger siden i sommer. Begrenset hvor festlig : rolleyes det er å kjøre på fri eksos i over 40 mil hjem fra Våler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.