#1 Skrevet Desember 23, 2005 Dubmodder MK1 er her Finner'n her ... Så nå kan vi modde einsere til vi blir blå i trynet uten å bli møkkete på fingra :crazysant God Jul! PS: gammelt nytt, men du finner muligheten for å leke litt med både toere, treere, firere, femmere og en og annen jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2005 Tror jeg må handle einser jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2005 Faen, fant feil fanger jeg..hehe..lage en til da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2005 Ganske utradisjonell av meg på denne einseren her, men pytt pytt, det var nå gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2005 Nå vet jeg hva jeg skal gjøre med min.. Den lukter kanskje litt Olsvik, men men. Skitt au. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2005 Jeg kunne gjerne brukt denne som sommerbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2005 får vel slakt av enkelte her for mixing av stilarter.. men synes nå den ble helt ok om man er enig når man får den in real life spørs jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 23, 2005 Ahh.. I could do this all day... Edit: resiza litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 23, 2005 Tadaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 23, 2005 Hvordan lagrer man bildene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 23, 2005 Hvordan lagrer man bildene da? "Printscreen" kan jeg tenke meg, og legg inn i paint eller no sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 23, 2005 i svart måtte jeg vel hatt noe ala denne vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 23, 2005 Slik skulle min sett ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 23, 2005 Min ville blitt noe i denne duren: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 23, 2005 Et forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 23, 2005 Her er min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 23, 2005 Og enda noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 23, 2005 Fiiine bilen! oi! ble litt smått detta... Uten navn.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 23, 2005 Slik ville min sett ut.. *Ønske seg MK1 i julegave* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 23, 2005 Må jo teste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 23, 2005 her er min mk1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 23, 2005 Slik blir min neste....etter de tre jeg har nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 23, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 24, 2005 Jeg mener jeg har sett noe tilsvarende et eller annet sted i det siste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...