#1 Skrevet Desember 23, 2005 Har en liten god og gammel golf 1 med GTO styling på. Jeg lurte på åssen ET jeg skal velge på felgene jeg skal ha. Og hvor breie de skal være. Jeg ser det for meg med 8" forann og 10" bak, noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2005 Har en liten god og gammel golf 1 med GTO styling på. Jeg lurte på åssen ET jeg skal velge på felgene jeg skal ha. Og hvor breie de skal være. Jeg ser det for meg med 8" forann og 10" bak, noen som har noen tips? Ikke lett å gi noen råd sålenge man ikke aner hvor god plass det er til hjul på Golfen med slik bredding. Men kanskje et tips å prøve å finne ut hvilken dekkdimensjon sånn ca du ønsker deg og se om disse finnes i ulike bredder med ca samme dekkside (f.eks 255/35 14 bak og 225/40 14 foran) slik at du vet at felgene foran og bak lar seg kombinere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...