#1 Skrevet Desember 23, 2005 Hei! I det siste er jeg fått en plagsom tikkelyd fra motoren, lyden kommer fra den jeg har tegnet en rød ring rundt. Noen som vet hva som gjør at den tikker? og hva som ca. det koster å få det fikset? Ps: bildet er ikke av min motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2005 Hei!I det siste er jeg fått en plagsom tikkelyd fra motoren, lyden kommer fra den jeg har tegnet en rød ring rundt. Noen som vet hva som gjør at den tikker? og hva som ca. det koster å få det fikset? Ps: bildet er ikke av min motor Det er magnetventilen for aktivkullfilteret ditt. Denne skal tikke. Aktivkullfilteret ditt tar opp bensindamp fra bensintanken og motorstyringen bestemmer når den vil suge inn denne dampen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2005 Er nok helt riktig som nevnt ovenfor. Hadde det samme på min A4 1.8 T. Spurte hos Møller og det var helt normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2005 slik "tikker" har jeg også på min G2.. egentlig litt plagsomt høy den tikkinga, høres i grunn ut som ventiltikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...