#1 Skrevet Desember 23, 2005 Er det øynene mine som drømmer, eller går VR6 gearkassen om hverandre med 1,8/2,0 kassene på innfestingen mot motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2005 selve chassi som kassa har er vel det samme, men du må vel ha svinghjul osv fra vr6 også om dette skal funke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2005 Har en VR6 med skrapelyd når jeg slipper gassen på 5 gear så jeg lurer på om jeg kan bruke en annen kasse i nøden dersom den jeg har skulle havarere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2005 VR6 girkassa har ikke lik innfestning mot motor, som de andre. Venstre del av kassa (når man har motor på venstre side ) er helt forskjellig fra de andre kassene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2005 står ikke vr6'n mot venstre a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...