Anbefalte innlegg

den corra der har ikke lenge og leve.. fy så blått det ryker av den.. og slik som det smeller..

 

 

tror detta der må være en form for jalla hjemme mekk jeg!..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den corra der har ikke lenge og leve.. fy så blått det ryker av den.. og slik som det smeller..

 

 

tror detta der må være en form for jalla hjemme mekk jeg!..

 

tror han har tennplugg i potta, fjernet katalysator. Tror han har montert tennpluggen slik at den ikke tenner den ene sylinderen, men antenner gassen i potta. Ikke hele tiden da , bare når han trykker på en knapp. Får vel tak i slike flamekits som gjør dette. (Usikker på åssen det funger, men tror det er noe i den duren)

Synes ikke det ser ut som blårøyk, heller kondens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syk lyd!

 

Leste en "oppskrift" på sånn flamekit en gang. Trenger ikke fjerne pluggen fra motoren, men heller ha en egen plugg og bensinslange til eksosen. Man må vel kanskje ha en ekstra coil også kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...med et sånt anlegg. Må jo nesten gå på dop for å synes at slikt er tøft, så ubrukelig, hahaha: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syk lyd!

 

Leste en "oppskrift" på sånn flamekit en gang. Trenger ikke fjerne pluggen fra motoren, men heller ha en egen plugg og bensinslange til eksosen. Man må vel kanskje ha en ekstra coil også kanskje?

 

Borre hull i eksosen, skru inn plugg og koble denne til coilen med en bryter.. Er vel ikke stort verre egentlig..

 

Men, den Corraen hadde kul lyd utenom alle smellene.. Spesielt når den kommer fra høyre på filmen.. Er vel en turbomatet Vr6 dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borre hull i eksosen, skru inn plugg og koble denne til coilen med en bryter.. Er vel ikke stort verre egentlig..

 

Men, den Corraen hadde kul lyd utenom alle smellene.. Spesielt når den kommer fra høyre på filmen.. Er vel en turbomatet Vr6 dette..

 

Noe sånt. Hadde det ikke vært for at jeg er lat skulle jeg scanna inn oppskriften.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fikk jeg ikke fram lyd på den da, men det kan jo være han kjører med antilagg.... Å det er jo derimot drit kult!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fikk jeg ikke fram lyd på den da, men det kan jo være han kjører med antilagg.... Å det er jo derimot drit kult!

 

Har hørt om det, men vet ikke hvordan det funker. Kan du forklare?

 

Har vel noe om å ikke antenne all bensinsen som blir sprøyta inn for å hindre at turboen stopper opp..eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tippe at det er hiddensprutet som gjør det, den går på turtallsperra og det ettertenner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syk lyd!

 

Leste en "oppskrift" på sånn flamekit en gang. Trenger ikke fjerne pluggen fra motoren, men heller ha en egen plugg og bensinslange til eksosen. Man må vel kanskje ha en ekstra coil også kanskje?

 

Mente ikke at den skulle fjerne en plugg, da ville jo motoren ikke gå særlig bra. Var vel litt upresis der, men det med en til coil mener jeg også å ha lest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fikk jeg ikke fram lyd på den da, men det kan jo være han kjører med antilagg.... Å det er jo derimot drit kult!

 

Hvis det, forklar, høres fett ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tippe at det er hiddensprutet som gjør det, den går på turtallsperra og det ettertenner

 

Den slår vel også inn når du slipper gassen, eller er det jeg som har missfårstått? (Det gjør jo ikke det på denne da)

 

Pål: Ja, det er det rallybilene har... überfett : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur eg hadde blitt lei av det tålig fort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.