Anbefalte innlegg

Denne hadde vært skøy å sett i drift

S4singleturbo.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : Carbon framskjermer

 

Sikkert lurt med den tunge klumpen foran hjula.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette virkelig en singel turbo? Hva er det røret som går ned på v side av manifolden da? Er ganske merkelig plassering av turboen om det skal være singel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har han turbo på bare de venstre sylinderene eller?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne hadde vært skøy å sett i drift

 

Hvor fant du bilder av bilen og info om bilen?Webside?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutt på diskusjonen gutter...

S4 3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det plass til støtfanger der? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått bygg..Men hvorfor ialle dager settet de dump ventilen før intercooler..? Snur jo retningen på lufta i intercoolern når den åpner...

 

Fungerer sikkert bra på støvete og humpete norske veier, med åpent intak på turbo.. Eller er det kun en "rattlås racing" bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ganse tøff med støtfanger på ;)

S4 5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filter er jo oppskrytt... ;)

 

Skulle likt å se den etter en tur i sandbunkern på Vålerbanen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså det er jo et rått bygge , men om jeg hadde bygg så mye og putta inn så mye deler og fått 522hk så hadde jeg vært temmelig skuffa.

 

Ved å bygge om til RS4 spec og litt større turboer så er det jo ikke noe problem å få 550hk ut av en bil som du ikke trenger å ødelegge totalt slik her.

 

I tillegg til å ha 500+ hester her kommer dem jo temmelig seint, virker jo ikke før 5000 omdr til 7000 og da er du jo for lenge siden kjørt ifra en chipa orginal S4 ;) setter det litt på spissen her.

 

Syns dette er typisk amerikans, der det er om å gjøre å få plass til mest mulig som man ikke egentlig må ha, størst mulig og totalt overkill. Bilen er garantert ikke lovlig registrert der borte og neppe brukendes til annet en treff.

 

Er det andre som mener andre ting så si i fra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ufattelig herlig lyd!!! Men fortsatt ingen femmer ;) INGENTING slår IMSA 90 GTO med stram wire rundt en bane :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det andre som mener andre ting så si i fra.

Mine assosiasjoner (uten å ha sjekket den byggehjemmesiden) er at

karbondeler til karrosseriet, mangel på luftfilter og en stor turbo som

lader sent tilsier en bil bygget for dragracing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

likte den ganske godt jeg! hadde ikke hatt noe i mot å ha den nei=) rått me stor tubo montert der da=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk et meget rått bygge, sjelden tøff lyd av den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså det er jo et rått bygge , men om jeg hadde bygg så mye og putta inn så mye deler og fått 522hk så hadde jeg vært temmelig skuffa.

 

Ved å bygge om til RS4 spec og litt større turboer så er det jo ikke noe problem å få 550hk ut av en bil som du ikke trenger å ødelegge totalt slik her.

 

I tillegg til å ha 500+ hester her kommer dem jo temmelig seint, virker jo ikke før 5000 omdr til 7000 og da er du jo for lenge siden kjørt ifra en chipa orginal S4 ;) setter det litt på spissen her.

 

Syns dette er typisk amerikans, der det er om å gjøre å få plass til mest mulig som man ikke egentlig må ha, størst mulig og totalt overkill. Bilen er garantert ikke lovlig registrert der borte og neppe brukendes til annet en treff.

 

Er det andre som mener andre ting så si i fra.

Med en så svær turbo tror jeg det er mye mer å hente ;) med 522 hk så har jo turboen nesten ikke begynt å lade for fullt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje jeg bare er dum, hvor er fordelen med en turdo?? Må få turbo leg som f... når du har 1 kubikk med eksos rør som skal fylles før det når turbo'n, har sikkert lystgass til kompensere, meeen....

 

Som sagt typisk amrikansk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel både og med to turboer også. Men med singel-turbo så kan du få mere eksos igjennom en turbo. 6 sylindre som skubber på med eksos istedenfor 3 sylindre pr. turbo. Og med to av alt så kan mye mere gå galt også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.