Anbefalte innlegg

Har funnet et R32 bodykit på Ebay.de som jeg synes er skrekkelig billig... Noen som har noen formeninger om dette? har lest gjennom feedback for denne selgeren og alle som handler sier det er perfekt passfom osv.

Havner på 1700,- m/ frakt til Norge denne bakfangeren f.eks.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8024345714&sspagename=ADME%3AL%3ARTQ%3AUS%3A1&rd=1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

over 70 visninger og ingen som har noe å si?

Da er det vel bare løp å kjøp da: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha et komplett kit eller bare en bakfanger? isåfall vil nå jeg tro bodykit vil si; front,skjørt og bakfanger ;)

Men ellers er vel denne som andre uorginale fangere helt feil passform eller så passer den vel sånn akkurat.

Når det gjelder kjøp på ebay så har jeg ingen problem med den saken men aldri kjøpt noe fra tyskland pga dem har ikke paypal f.eks har ikke gått noe nermere inn på betalingsmåter der, å tysken er heller ikke god så holder meg til usa å england :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja handle på Ebay er jeg ingen amatør med, handler masse derfra og tyskerne tar da Paypal de!? Alle de jeg har handlet med tar det hvertfall... Og har aldri hatt noen problemer :) Disse folka har hvertfall hele R32 serien men det er kun bakfangeren jeg er intr. i... Lurte egentlig på om hva dere mente om materialet som er brukt i fangeren... står i annonsen ett sted. Står at det er glassfiber om jeg ikke tar feil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har aldri sett noe slaks paypal logo på ebay.de : klø : men om de tar paypal så blir det nok noe shopping der å :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.