Passat Streetfighter Extreme II

Anbefalte innlegg

Er nå igang med å bygge min passat 3B, med det nye breddekittet som er kommet fra prostreet. Med en annen front fra det tidligere, ellers er alt likt.

Har kjøpt kittet hos Qualety Autoimport, som har mye "knask" å tilby.

Begynte for ca 2 mnd. siden, men har ikke fått til denne siden. (kan ikke hidden) hehe. Skal legge inn bilder under prosjektet så snart eg finner ut korleis eg gjør det.

Derfor lurer eg på, om det er noen som kan ta et lynkurs med meg, korleis eg legger inn bilder på forumet her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

'Behandle vedlegg' står det lengre ned når du skriver innlegg. Der kan du legge inn bilder som du har på pc'en. Hvis du vil legge inn bilder som ligger på nettet, så kan du bruke bilde-ikonet som ligger ovenfor der du skriver innlegg.

 

Dette er det skrevet mye om fra før av :) Søk søk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å legge inn bildene på en ekstern server fremfor å laste dem opp i forumet. To gode grunner er at a) mindre belastning på forumet, og b) da kan du ha opptil 10 bilder i hver post, mot 2 bilder som vedlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takker for hjelpen:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei...

 

 

Hei på deg Johnny, det går fremmover??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.