Anbefalte innlegg

Jeg bestilte dette pluss masse annet for noen måneder siden,og kan anbefale dem på det sterkeste. Gikk vel ikke en uke heller fra jeg bestilte til det lå her,så det gikk kjapt.. Husker ikke akkurat nå hvor mye jeg betalte i porto,men tror det var nesten like mye som delene kosta. Uansett kom jeg under det jeg måtte betalt for tilsvarende vare her på bjerget..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okai, men da bestiller jeg dette ;)

skjønner meg ikke helt på det bestillingsgreiene da.

må visst fylle ut et skjema hvis jeg skal få varene sendt til jetcarrier og ikke til bankkort adressa..men men, finner vel ut vel det får jeg håpe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg skal bestille på bahnbrenner siden, i bunn av der jeg skriver inn adresse, navn osv så står dette:

"Alternate Shipping Address:

If you wish to have your order shipped to an address other than the registered billing address associated with your credit card, you will need to print out and fax in the alternate shipping address form (PDF 30KB). Check here to notify Bahn Brenner Motorsport, LLC that you intend on having your order shipped to an alternate address. Your order will not be shipped until receipt of the alternate shipping address form."

 

er dette noe jeg MÅ gjøre siden BahnBrenner skal sende til jetcarrier i USA, og jetcarrier fra USA til Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annet alternativ kan være Vibra-tec motorfester. Eller noen fra bildon.com

 

 

Her er vibra-tec festene: finnes i 2 utførelser, road og track..

 

2sett_fester%20003_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øh, hvorfor skal du ha varene sendt til Jetcarrier og ikke deg selv? Det er vel firmaet du kjøper varene av som sørger for frakten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi JetCarrier sender pakken hans sammens med mange andre JetCarrier kunder i en Container. Tar lengre tid, men blir billigere ved store volum/tunge pakker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annet alternativ kan være Vibra-tec motorfester. Eller noen fra bildon.com

 

 

Her er vibra-tec festene: finnes i 2 utførelser, road og track..

 

Bestillte fra bahnbrenner igår, men kom et eller annet error, så jeg trykkte "bestill" 2 ganger, men når jeg logger inn på bahnbrenner så står begge orderene mine der...håper ikke jeg får 2 pakker og må betale for begge ;/ sendte mail til de og sa jeg bare skulle ha den ene så ordner seg nok får jeg håpe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss du får to så kan eg kjøpe det eine;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.