gti 16v starter nesten ikke på starteren.

Anbefalte innlegg

heisann

 

har et problem med bilen og jeg skjønner ikke hva det kan være. Altså jeg har : bh : byttet starter:

: bh : ledning i fra starter til batteri,

: bh : nytt batteri (stinger) ,

: bh : nye tennplugger.

: bh : ny rotor,

: bh : ny fordeler

: bh : colil.

: bh : bensinpumpe

: bh : dynnamo

 

trur det var alt men fortsatt så kan bilen starte med en gang en dag og ikke starte i det hele tatt en annen dag.. kan ikke skjønne hva dette er. hmm.

 

men bilen starter som regel med en gang når man dytter den igang eller tilsvarende..

 

takker for alle forslag

 

kris: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka jordinga fra batteriet til girkassa?

 

Vanlig at den blir dårlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bør også sjekke temp føler og kaldstart dysa di at det virker som det skal

hvis dette fusker er bilen vanskli og starte til tider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får jo startet hvis jeg ruller i gang..men hvordan måler man om man skal sjekke kaldstartsdysa?? er det noen steder man kan sette jordingen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo legge opp en egen jording fra batteriets minus til en passende skrue i motorblokka. Tykkelse omtrent som en startkabel. Da har du iallefall skikkelig jording til motoren og dens komponenter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vi må bringe på det rene er hva som skjer når motoren ikke vil starte.

 

Drar starteren motoren rundt uten at motoren starter, eller klarer ikke starteren å dra motoren rundt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo legge opp en egen jording fra batteriets minus til en passende skrue i motorblokka. Tykkelse omtrent som en startkabel. Da har du iallefall skikkelig jording til motoren og dens komponenter.

du kan jo gjøre det så enkelt som å bruke en startkabel mellom motro - karosseri:) hvis det er starteren som ikke vil dra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.