Anbefalte innlegg

Har EBC turbogroove skiver og green stuff klosser foran på audien. Disse lager mye lyd da man bremser hardt. Er det normalt? Synes også at de har elendig virkningsgrad. Må trå veldig hardt for at de skal bite noe særlig. Hjelper litt hvis de er ordentlig varme, men green stuff skulle da ikke ha behov for så mye varme for å funke skikkelig? Er ikke de laget for å støve mindre?

Noen som har/vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har EBC turbogroove skiver og green stuff klosser foran på audien. Disse lager mye lyd da man bremser hardt. Er det normalt? Synes også at de har elendig virkningsgrad. Må trå veldig hardt for at de skal bite noe særlig. Hjelper litt hvis de er ordentlig varme, men green stuff skulle da ikke ha behov for så mye varme for å funke skikkelig? Er ikke de laget for å støve mindre?

Noen som har/vet?

Mine lager også mye lyd med hard bremsing. Tror det e pga rillene i skivene! Merker ikke forskjell i forhold til orginal når det gjelder virkningsgrad tror jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har EBC + greenstuff foran på min passat.

Har vel ikke lagt merke til at det bråker mere ved kraftig oppbremsing .

Kommer sikkert av rillene i skivene + matr. i klossene osv...

Det bremser vel ikke så mye bedere enn orginalt når du bare bremser en gang kraftig . Forskjellen er når du bremser mye etterhverandre. Der de org. blir

svakere og svakere blir EBC bremsene nesten bare bedre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde greenstuff på min gamle bil, synes det var elendig kvalitet og bråkte mye, var mye piping i dem og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.