#1 Skrevet Desember 26, 2005 Morn Er det mulig å kvitte seg med abs'n, uten å bytte til bremsekraftforsterker? Og fortsatt få'n godkjent? Corrado G60 89' Tore M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2005 så lenge bremsen virker normalt og ikke abs lampa lyser er det vel ingen som reagerer på det. men sånn i utgangspunktet så skal man vel ikke fjerne utstyr som er orginalt eller noe i den dur:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2005 Jeg fikk mangel på dette på Eu kontroll hos NAF. Dvs jeg fikk bare mangel på at ABS lampa ikke lyste ved oppstart av bilen, men bilen min har ikke hatt ABS som har funka så lenge jeg har hatt den (snart 2 år) så det skal bli spennede å se hva jeg må gjøre for å få den til å funke igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2005 Kom det G60 uten ABS? Får prøve biltilsynet sikkert noen som gjort det før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...