#1 Skrevet Desember 26, 2005 Hei... Jeg ser at ladelampen i selvtesten har begynt og lyse... Etter og ha målt litt så ser jeg at dynamoen ikke lader er det noen spesiell grunn til at den ryker? Jeg kjøpte den 23.12.04 så den burde jo ikke være for gammel... Det kom en god vannsprut oppi den for noen dager siden, da sluttet den og lade noen sekunder, men det burde vel ikke ha noe og si Noen ideer? Og hvor lang garanti har mekonomen på dynamoer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2005 Hei... Jeg ser at ladelampen i selvtesten har begynt og lyse... Etter og ha målt litt så ser jeg at dynamoen ikke lader er det noen spesiell grunn til at den ryker? Jeg kjøpte den 23.12.04 så den burde jo ikke være for gammel... Det kom en god vannsprut oppi den for noen dager siden, da sluttet den og lade noen sekunder, men det burde vel ikke ha noe og si Noen ideer? Og hvor lang garanti har mekonomen på dynamoer? Prøv å skifte regulator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2005 Hei... Jeg ser at ladelampen i selvtesten har begynt og lyse... Etter og ha målt litt så ser jeg at dynamoen ikke lader er det noen spesiell grunn til at den ryker? Jeg kjøpte den 23.12.04 så den burde jo ikke være for gammel... Det kom en god vannsprut oppi den for noen dager siden, da sluttet den og lade noen sekunder, men det burde vel ikke ha noe og si Noen ideer? Og hvor lang garanti har mekonomen på dynamoer? er det bosch-dynamo, bruker som regel å være spenningsregulator/børster kan være verdt å prøve den først siden den koster bare ca. 140kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2005 Burde ikke det vare mer en et år da? Skal sjekke det i morgen den dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2005 vanligvis, men ryker nå av og til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2005 Du sier jo selv at den sluttet og lade noen sekunder etter en god vannsprut...!!! Hva er en god vannsprut? Hvis problemet kommer av denne vannsppruten, noe som ikke er usannsynlig, må du nok dekke kostnaden selv. Kan ikke tenkte meg at Mekonomen tar dette på garanti...hvis de vet hva de skal se etter. Vann i større mengder har en lei tendens til å ta knekken på likeretteren i dynamoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2005 Fant feilen i dag.... Ledningen fra ladelampa ver brudt, og da blir det ikke mye strøm... Men i dag røk clutsjen : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...