Oslo: Har mista verkstedet mitt, noen som vet om noe?

Anbefalte innlegg

Hei allesammen.

 

Som overskrift sier blir jeg kastet ut av mitt gamle verksted på fornebu 17. januar fordi politiet har kjøpt ut de jeg leier av og skal fjerne alt utstyret (2 løftebukker, kompressor, maskineringsutstyr, hjulomlegg osv.) og bruke det som lager : bh : : bh : : bh :

 

Lurer på om noen vet om noe som skal leies ut eller har hørt noe. Vet at dette er ganske håpløst, men det går jo ann å prøve, nytt år, nye muligheter..

 

Det meste av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kontakte en jeg kjenner som heter Einar på tlf 901 55 722. Han er i dialog med en utleier for å få til et mekkelokale i Lysaker-området. Vet ikke hvor langt han har kommet i prosessen, men ring ham og hils fra meg så får du litt info. :)

 

Verkstedsutstyret som er der du skal flytte fra, hva skjer med det ? Kan være interessert i noe av det.

 

PS! Kommer an på typen leiekontrakt dere har, men normalt har de ikke lov å kaste deg ut ifbm et salg. Selger de eiendommen følger leiekontrakten med. Kan være litt spesielle regler mellom firmaer, men jeg ville tatt kontakt med en advokat som er spesialist på området for en uttalelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lysaker høres jo veldig bra ut..

 

Skal ta kontakt med han jeg..Utstyret fra det gamle verkstedet er det SAS Motorklubb som eier (de jeg leier av) Og leiekontrakten til SAS går ut så politiet skal leie det fra januar, men det virker som de skal bruke det til å lagre gamle PCer og dritt. Dårlig utnyttelse av ressursene mener jeg.

 

Tror utstyret skal selges billig, skal prøve å finne det ut..

 

Skal du også være på lysaker der ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mekkeplass nær lysaker.. viser veeeeeeldig stor interesse... Har dere plass til en med et A4 prosjekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på ferie så har ikke fått ringt enda, bør kanskje gjøre det..

 

Du har ikke hørt noe mer om det da Thomas ? Skal du også kanskje leie plass der eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på ferie så har ikke fått ringt enda, bør kanskje gjøre det..

 

Du har ikke hørt noe mer om det da Thomas ? Skal du også kanskje leie plass der eller ?

 

 

Tilfelle han ikke ser denne; Nei, han har plass ett annet sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har plass et annet sted ja, men Einar er en real kar så ikke vær redd for å kontakte ham: Har ikke snakket med ham selv på en stund, så jeg kjenner ikke fremgangen i saken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.