#1 Skrevet Desember 27, 2005 På min S4 2,2t 94 mod så ryker den sikringen som går til ABS,cruisecontrol og diverse andre ting hver gang jeg setter den i revers. :confused: Har noen andre opplevd dette eller tips om hva det kan være? Veldig irriterende å måtte dra ut sikringen hver gang jeg skal rygge: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2005 Tipper ryggelysbryteren jeg. Har vært borti dette på en Audi 100. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2005 Eventuelt ledningene over fra karosseriet til bakluka. Ryggelysene sitter i bakluka, og om det er kortslutning til jord (gnisset hull) i overgangen her vil sikringen gå når ryggelysene skal tennes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2005 takk skal dere ha. skal prøve dette når jeg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...