#1 Skrevet Desember 27, 2005 Ukenummeret skal tilsi at det er tid for lokallagstreff igjen, så om du er lei av feit julemat og ønsker variasjon i kostholdet er det bare å møte opp på Mc Doof i Vestby i kveld. Jeg skal dit i alle fall (uansett om det bare blir meg der). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2005 Tror jeg benytter frikvelden til å besøke Lørenskog Mafian. Kanskje flere som blir med..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2005 kommer ikke i dag, skal på ironisk nok, julemiddag IGJEN hos muttern. Også holder jeg på med garasjen resten av dagen. Har begynt å spikre panel på innsiden nå Men... neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2005 Jeg er i bodø i julen så er defor ikke med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2005 Endre, Håkon og jeg har allerede vært på Mc'ern idag og jeg tror ikke systemet mitt tåler en slik fett-bombe til. Men på værste er det ihvertfall aktivitet ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2005 Ekke så mye fett i Maccern mat da, spesielt siden jeg tok en mcGulrot og mcAppelsin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2005 Vel da blir jeg ensom om å kose meg med Filet o'fish (kanskje det har sneket seg en juletorsk inn i den) i kveld. Enmanns-lokallagsmøte blir BRA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 27, 2005 Da Lørenskog gutta gir seg tidlig blir det ihvertfall tur på Værste på meg.... Du kan jo ta med deg McRibba dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...