Chrome speildeksel (A4 B5)

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter chrome speildeksel til de orginale speilene på min A4 B5 1996 modell. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette eller kanskje du har noe liggende hjemme? :)

 

MVH

Stig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har hvertfall... jeg handlet mine der en gang i tiden hvertfall Kamei tror jeg, kostet vel 1000 lapp... eller sa finner du det nok pa Ebay.de til en billig penge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det står 1997 som modell der.. Er det samme speilene som 96? Hvordan er det å få byttet dem?

 

Akkurat det samme ;) Du kan eventuelt klikke 96 i menyen om du vil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes her også http://www.in-pro.de/ men det er da speildeksel i steden for de du har, og ikke noen som skal limes utenpå de du har.. Koster litt mer da.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om mye forskjell på kvaliteten på disse speila, har hørt at en del av de litt rimligere begynner å flasse av etterhvert og blir matte og stygge. De de selger på NBS, dvs kamei, skal være av ra kvalitet og ikke ha dette problemet. Men det finen sikkert utallige produsenter av disse : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.