Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å ta et bytte av regreim på corren før det er for sent, er det noe annet enn selve reima jeg trenger for bytte? :confused:

Og er det noe jeg bør være obs på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vanlig å skifte vannpumpe når du først holder på med dette, ellers så vet jeg ikke om så mye annet. Du kan jo se an når du holder på hva som kanskje burde skiftes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vanlig å skifte vannpumpe når du først holder på med dette, ellers så vet jeg ikke om så mye annet. Du kan jo se an når du holder på hva som kanskje burde skiftes :)

 

Ok, men trenger ikke noe annet til selve regreimjobben? Ser på mekonomen sine sider at de har registerreim, Registerreimsats og Spennrulle registerreim til salgs, trenger jeg noe annet enn registerreima? Snakka også med en kompis og han sa at det varierte fra bil til bil hva som var vanlig å bytte. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du skal skifte strammehjulet.men det skal følge med vist du kjøper et helt sett..strammehjulet er like viktig som reima...men som også sagt her,,like greit å skifte vannpumpa mens alt er nede..da dette er samme jobben..vannpumpa koster slikk å ingenting..å muligens tetninger inn til veiva å fordeler tetninger..men dette er d bare om du gidder å ta skikkelig i vist du vill...men som sagt..alt er jo nede så da kan man vell ta det som er lett å skifte i samme slengen..

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du skal skifte strammehjulet.men det skal følge med vist du kjøper et helt sett..strammehjulet er like viktig som reima...men som også sagt her,,like greit å skifte vannpumpa mens alt er nede..da dette er samme jobben..vannpumpa koster slikk å ingenting..å muligens tetninger inn til veiva å fordeler tetninger..men dette er d bare om du gidder å ta skikkelig i vist du vill...men som sagt..alt er jo nede så da kan man vell ta det som er lett å skifte i samme slengen..

 

mvh

 

Hm..kanskje like så greit det da :) Ser mekonomen tar 437,- for vannpumpe uten hus og 533,- med hus, er vel greit å kjøpe med hus da..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur d ikkje er noe å spare penger på for å si d sånn...man skifter mest mulig for minst mulig penger...når man har nede alt å kan skifte d da tjener man på d.....litt lettere å få solgt d vist man skal/vil/må selge d..å ikkje minst slipper å ta d igjen vist man har bilen selv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.