#26 Skrevet Januar 27, 2007 Eureka! Skiftet REG reim og strammehjul i går. Lydene er BORTE! Borte! ahh, så behagelig. Reima hadde ikke akkurat "reim" look. Og strammehjulet gikk så å si ikke rundt, samt at det var en del ehm "struktur" feil på det. Wannabe turbo days is over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 27, 2007 er ikke det som er galt med min vertfall.. er ikke kjørt mye etter storservice/regreim skifte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 27, 2007 Hm, får for guds skyld ikke håpe det er det som er feil, kan bli dyrt om det ryker.. Men siden lyden har vært der 2 vintre, så burde det vel ha tatt kvelden om noe var feil med regreima? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 9, 2007 Har fremdeles dette problemet jeg prøvde å ta det på bruktbil garantien, men tror ikke de kikka på det engag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 9, 2007 Sliter med det fremdeles, jeg også.. Ingen som har vært på verksted med lik feil som har noe diagnose å komme med..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...