Golf 4: Servoen er borte? Hva har skjedd?

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte isted, stoppet og parkerte bilen, da jeg skulle igang å kjøre igjen, nei da var det ingen servo lenger da?

 

Hva i alle dager kan ha skjedd her? Noen som har opplevd det samme?

 

Sitter vel ingen slags sikring på servoen? Servopumpa da kanskje, eller evt om det er en reim som har gått?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Letteste er jo å se etter om reima er der fortsatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Letteste er jo å se etter om reima er der fortsatt :)

 

Så ikke reima, måtte isåfall skru av dekselt osv.. Får sjekke det ut i morgen. Håpe det ikke er noe veldig galt:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke reima, måtte isåfall skru av dekselt osv.. Får sjekke det ut i morgen. Håpe det ikke er noe veldig galt:confused:

 

Reima satt på, sjekket oljen, der var det spon- dette betyr vel at pumpa har gått :(

 

Noen som vet pris på dette? Hvordan er det i det hele tatt mulig at det kan skje på en så ny bil da? Er vel ingen garanti som gjelder for dette heller er jeg redd..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reima satt på, sjekket oljen, der var det spon- dette betyr vel at pumpa har gått :(

 

Noen som vet pris på dette? Hvordan er det i det hele tatt mulig at det kan skje på en så ny bil da? Er vel ingen garanti som gjelder for dette heller er jeg redd..: bh :

 

Velkommen som Golf eier.

Er så mye drit me de her bilene at man skulle tro delene var produsert i fylla.

 

Men jeg ville bare ha kjørt på med forbrukerloven som sier 5 års reklamasjonsrett.

Skulle være en grei sak dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endte opp med 5000,- mindre i lommeboka og ny servopumpe.

 

Selve pumpa hadde en pris på 1700,- men arbeidet toppet seg opp.

 

Ingen reklamasjon her nei!: : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ha prøvd det videre som reklamasjonssak, ihvertfall om bilen har gått under 100000 km som later til å være det magiske tallet for reklamasjonssaker. Servopumpa skal ikke ryke på en 3-4 år gammel bil uten videre, det er rett og slett alt for dårlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.