#1 Skrevet Desember 27, 2005 Hallo. jeg har akkurat skaffet meg en avant 100 89mod. lurte da på om det var en annen type fanger med grøftelys jeg kan skifte til? fra F.eks 200Q eller noe. Send pm om du har det liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2005 Hallo.jeg har akkurat skaffet meg en avant 100 89mod. lurte da på om det var en annen type fanger med grøftelys jeg kan skifte til? fra F.eks 200Q eller noe. Send pm om du har det liggende. 200 har blinklys i fangern, så det blir jo litt feil uten lyktene. vet ikke helt hvilken fanger du har, er det noen ny-type..eller er den lik på de gamlere, før 87/88. uansett må du nok ha ta i en fanger til en Audi 100 med grøftelys;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2005 Du fikk vel litt ymse styling til disse, men litt senk og noen bekledende felger ville nok gjøre susen. Får du tak i fanger med hull til spreder så har jeg helt nye kurvelys liggende om du skulle få bruk for det...¨ Grattis med ny bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...