Anbefalte innlegg

I jula bytta jeg dempere og foringer/stag foran, alt gikk som smurt. Men har en fått en klunke lyd fra høyre side, har selvsagt sjekket alt 2 ganger nå og strammet til alt. Men like : bh : er jeg...Noen som har tips og råd som jeg sjekke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan godt være foringen i toppen av dempertårnet framme. Dette er en slitedel på audi og slites raskere når bilen er senket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller det kan være styrekula ? den klunker hos meg vertfall .. hehe :)

Har bare ikke hatt mot til meg enda og bytta den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sleit med dette på passat`n og. der viste det seg at det var det korte staget som holder stabstaget som var løst. jeg trodde også jeg hadde sett over alt men...:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sleit med dette på passat`n og. der viste det seg at det var det korte staget som holder stabstaget som var løst. jeg trodde også jeg hadde sett over alt men...:o

 

Får sjekke en gang til da : klø :

Alt nytt så er det slik : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg prøvde å senke golfen min, så røyk fjærbeinslageret. Det er som sagt en slite del og hvis du senker så er det like greit å bytte det med en gang. Jeg kjørte med senket bil ca 400 meter og da var det takk for seg på det lageret. Hadde det vært byttet hadde det nok holdt.

 

Det kan testes ved at du får 2 kamerater til å gynge bilen din opp og ned forran (så store bevegelser som mulig) så hører du om den klunker da.

 

Som sagt; bytt lagerene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ny ;-)

 

 

Eller det kan være styrekula ? den klunker hos meg vertfall .. hehe :)

Har bare ikke hatt mot til meg enda og bytta den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.