Anbefalte innlegg

Lurte på om noen visste om et sted jeg får tak i bra tåkelykter til Audi A3 02? Til en bra pris? :)

og Xenon kit..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om noen visste om et sted jeg får tak i bra tåkelykter til Audi A3 02? Til en bra pris? :)

og Xenon kit..?

 

Fåes kjøpt bl.a. hos Veng til 990.- pr stk - 30% klubbrabatt + mva.

Ligger også stadig vekk noen tilsalgs på ebay.de til mye lavere priser.

 

http://cgi.ebay.de/Audi-A3-Nebelscheinwerfer-FACELIFT-links-u-rechts-NEU_W0QQitemZ8024085865QQcategoryZ65227QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

MEN husk du må også bytte nedre del av frontfangeren med tilhørende dekksler for å få montert tåkelysene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte på skolt auto i fredrikstad i dag, hele pakke med tåkelys, nye deksel rundt lysa og bryter kosta 4400,- Uten jobb og ledning da.. Hørte fra en kompis at det var billigere i sverige. Drar dit jeg. Er så dårlig på sånn eBay:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fåes kjøpt bl.a. hos Veng til 990.- pr stk - 30% klubbrabatt + mva.

Ligger også stadig vekk noen tilsalgs på ebay.de til mye lavere priser.

 

http://cgi.ebay.de/Audi-A3-Nebelscheinwerfer-FACELIFT-links-u-rechts-NEU_W0QQitemZ8024085865QQcategoryZ65227QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

MEN husk du må også bytte nedre del av frontfangeren med tilhørende dekksler for å få montert tåkelysene.

 

Hvem selger den nedre del av frontfangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem selger den nedre del av frontfangeren?

 

Kjøpte den hos Audi forhandler (Erik Arnesen på Bryn i Oslo)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte den hos Audi forhandler (Erik Arnesen på Bryn i Oslo)

 

Mye måtte du gi ? evt. send på pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.