#1 Skrevet Desember 28, 2005 Lurte på om noen visste om et sted jeg får tak i bra tåkelykter til Audi A3 02? Til en bra pris? og Xenon kit..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2005 Lurte på om noen visste om et sted jeg får tak i bra tåkelykter til Audi A3 02? Til en bra pris? og Xenon kit..? Fåes kjøpt bl.a. hos Veng til 990.- pr stk - 30% klubbrabatt + mva. Ligger også stadig vekk noen tilsalgs på ebay.de til mye lavere priser. http://cgi.ebay.de/Audi-A3-Nebelscheinwerfer-FACELIFT-links-u-rechts-NEU_W0QQitemZ8024085865QQcategoryZ65227QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem MEN husk du må også bytte nedre del av frontfangeren med tilhørende dekksler for å få montert tåkelysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2006 Hørte på skolt auto i fredrikstad i dag, hele pakke med tåkelys, nye deksel rundt lysa og bryter kosta 4400,- Uten jobb og ledning da.. Hørte fra en kompis at det var billigere i sverige. Drar dit jeg. Er så dårlig på sånn eBay:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2006 Fåes kjøpt bl.a. hos Veng til 990.- pr stk - 30% klubbrabatt + mva.Ligger også stadig vekk noen tilsalgs på ebay.de til mye lavere priser. http://cgi.ebay.de/Audi-A3-Nebelscheinwerfer-FACELIFT-links-u-rechts-NEU_W0QQitemZ8024085865QQcategoryZ65227QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem MEN husk du må også bytte nedre del av frontfangeren med tilhørende dekksler for å få montert tåkelysene. Hvem selger den nedre del av frontfangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2006 Hvem selger den nedre del av frontfangeren? Kjøpte den hos Audi forhandler (Erik Arnesen på Bryn i Oslo) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2006 Kjøpte den hos Audi forhandler (Erik Arnesen på Bryn i Oslo) Mye måtte du gi ? evt. send på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...