#1 Skrevet Desember 28, 2005 Hei og god jul Har et lite problem med alarmen i "konebilen" og lurer på om noen i Trondheimsområdet har en fjernkontroll til eldre DEFA(den sorte typen med rødt lys i når den brukes) som jeg kunne fått lånt i noen sekunder for å teste om det er sender eller mottaker som er defekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2005 Hei. har du bilde av den fjernkontrollen du mener?? Det er den med bare en knapp på? i såfall har jeg en liggende me nytt batteri i som du kan få låne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2005 Hei. har du bilde av den fjernkontrollen du mener?? Det er den med bare en knapp på? i såfall har jeg en liggende me nytt batteri i som du kan få låne... Har ikke bilde, men kun en firkantet knapp ja. Sort med gullfarget stripe rundt knappen(og teksten DEFA i gull) og en rød diode som lyser/blinker raskt når du holder ned knappen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2005 Sikker på at du får til å bruke den da? Må du itj kod den om først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2005 Sikker på at du får til å bruke den da? Må du itj kod den om først? Kodes med noen brytere under batteridekslet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...