#1 Skrevet Desember 28, 2005 noen som har/vet hvor det finnes noen bilder av s4(b5) avant? noen gromme liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2005 et fint sted å begyne er jo klubb-galleriet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2005 been there, done that.. tenkte andre steder enn her i klubben, på det sotre nett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2005 Her en svin-grom en Les mer om bilen her: Audi S4 2.7T ABT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2005 Men her noen "der ute i verden": 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2005 Trenger du flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2005 Her har du en grom avant : http://www.cardomain.com/ride/691031/1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2005 thank u: smil : den siste på linken med bbs felgene var jo heeeeeeelt nydelig da..nesten til å få en tåre i øyet av den: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 31, 2005 More?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 31, 2005 Sender deg et par bilder av gammel bilen min Er ikke S4 men samme karosseri og over S4 effekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2005 Men her noen "der ute i verden": Den røde S4 sedanen med BBS Lemans var bare DØDSLEKKER !!! Clean,lav og lekker !!! : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2006 denne er jo pen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 1, 2006 fett:) n var litt for mye plastic fantastic på den siste etter min smak da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2006 Jan Sagstad sin herlige sak: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 2, 2006 Og selvfølgelig den råeste av dem alle... dog det ikke er noen S4 da :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 2, 2006 den var nice:) 19"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 2, 2006 Er vel 20" PW om jeg ikke tar helt feil.. Den ser bra ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 2, 2006 Ikke det råeste bildet, men det første! Bilde av den første S4 biturbo som var i Norge. Jeg var heldig å prøvekjøre den i på vinterveier i Maridalen desember 1997. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 2, 2006 Nice.. hvordan var den å kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 3, 2006 Den imponerte meg så mye at jeg byttet inn min ur S4 med denne. Jeg bestilte rett etter prøveturen og hadde bilen i 3 år. Dette er nå over 8 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 3, 2006 Er vel 20" PW om jeg ikke tar helt feil.. Den ser bra ut ja Riktig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 3, 2006 meget pent;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 3, 2006 Her følger noen bilder av gamlebilen min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 3, 2006 Ett til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 3, 2006 den var pen:) og jeg som vil ha vare.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...