#1 Skrevet Desember 28, 2005 Noen som har fler bilder, eller info om denne golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2005 Vet det ligger flere bilder på http://www.vortex.com .. Kan se om jeg finner noen i morra, og poste når jeg kjeder meg på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2005 åååå nydelig bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2005 Mener og huske at dette er jetta, har skummet eindel gjennom vortex forumet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2005 Det bildet der gjør at jeg har lyst på en 2'er igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2005 er det samme bil? hehe.. måtte bare legge ut bilde av min jeg.. for morro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2005 Flott denne døra di Espen... hehe Per Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2005 hehe.. mulig det er jetta... vetikke jeg.. mm bare sååååå fiiin :) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2006 hvor ligger bildene på http://www.vortex.com fant de ikke i farta nyydelig bil den der!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2006 hvor ligger bildene på http://www.vortex.com fant de ikke i farta nyydelig bil den der!!! Han mente nok VWVortex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2006 Neon som er flinke til å lete etter bilder der da? Ble litt keen på en sånn bil og vil se noen flere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 2, 2006 mente VWVortex ja..beklager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 2, 2006 likte de stål felgene der!! en av få stålfelger som virkelig kler en bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2006 mente VWVortex ja..beklager takk takk takk nyyyydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 3, 2006 NP! får få din sånn også Bra eksempel på at "less is more". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 3, 2006 Kult.. Kunne ha senket den bittelitt til bak da.. Flere bilder av denne da? Bak eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 3, 2006 NP! får få din sånn også Bra eksempel på at "less is more". Enig med Dan Henning! denne jettan var uber cool blodsenk og emblemfri grill+tornadorød bil=sant. må få til noe sånt etter hvert med golfen min!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 3, 2006 Sikkelig rååå Jetta ja;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 3, 2006 Her er en golf. Litt lavere enn Jetta`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 3, 2006 litt: eek : får jo ikke en enkrone mellom Gti leppa og asfalten en gang jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 3, 2006 : eek : gad daim...fint for norske veier;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 3, 2006 Morsomt å se på filmen hvor den hvite kjører bortover veien. Skraper konstant nedi selv om han kjører på flat bakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 3, 2006 Å gud:) Rått stuk på den kjerra der da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 4, 2006 NP! får få din sånn også Bra eksempel på at "less is more". jepp, planen er klar... men jeg skal ha hvite felger med kant av noe slag... hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 8, 2006 Er det noen som har noen flere bilder av den tornado røde jettaen eller andre fine tornado røde golf2 ere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...