#1 Skrevet Desember 29, 2005 http://video.google.com/videoplay?docid=9187993666269368525&q=crash 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2005 For noen sinsyke krasjer noen av de folka har.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2005 Mye syke kræsj ja. Men den mangler en jeg så på MTV for mange år siden. De hadde lagt til jump låta fra Van Halen. Tror det er fra Paris - Dakar. Det hele er filmet fra helikopter og viser en hvit bil (som jeg er ganske sikker på er en Audi quattro, en coupe i hvertfall) som kjører stygg fort gjennom en ørken. Etter et lite forr hopp så tar bare bilen av og ruller hele 11 ganger. Sjåfør og kart leser krabber til slutt ut gjennom bak vinduet. Det er egentlig litt likt det første kræsjet bare at farten er for liten, bilen har feil farve og kameravinkelen er feil. Det klippet skulle jeg gjerne ha sett igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2005 Kommentatoren var jo en litt av en komiker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...