#1 Skrevet Desember 29, 2005 Heisann Har en 2002 A6 1,8tq avant som jeg skal ha på noen andre bakre potter , men er usikker på hvilken som blir penest... de jeg vurderer er fra supersprint den ene er 90mm rund mens den andre er 120x80 oval , se bilder Om noen her inne har mulighet hadde det vert fint å fått fotoshoppet de på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2005 her er bilen bakfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2006 Da har jeg bestillt eksos fra VWcarconsult Det ble et enderdemperanlegg fra BSR (ray) Ovale enderør på 120x90mm , så da er det bare å vente og glede seg til de kommer Legger ut bilde så fort de er montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2006 Ja, må legga ut bilde. Blir tøft å sjå. Ta gjerne bilde av arbeidet. Så kan eg sjå kos det blir gjort sånn at eg kan gjer det samma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2006 Det ble 120x80 ovale fra Supersprint til slutt , og slik ble resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 4, 2006 SER jo fint ut , men hvordan ble det med lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2006 SER jo fint ut , men hvordan ble det med lyden Ble noe dypere brumming , men ikke mye da jeg kun har byttet de bakre pottene resten blir byttet ved en senere anledning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2006 Det der ble meget "snygt" altså.... Trur de runde hadde blitt kjedelige: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2006 Tror faktisk det hadde blitt penest med runde. Hullet i fangeren er jo rundt. RS6 har ovalt hull i fangeren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2006 Tror faktisk det hadde blitt penest med runde. Hullet i fangeren er jo rundt. RS6 har ovalt hull i fangeren... Vel , smaken er som baken... Men må nok rette deg noe , for hullene i fangeren er faktisk noe mer ovale enn runde.... skulle man hatt runde enderør tror jeg det ville sett best ut med noen som er grovere enn de 90mm supersprint har...i allefall min mening PS , skal få justert opp enderørene noe slik at de legger seg bedre opp i buen , da ser det ennå bedre ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 5, 2006 90mm på bilde 1... Har noen 100mm liggende også.... Har også montert orginale RS6, men det ble helt feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 5, 2006 orginale RS6 er nok noe grovere enn mine 120x80 mm , så da må man frisere ut plass i fangeren... Skal få tatt noen bedre bilder når jeg har fått rørene noe mere opp i buen , så skal du få se at de passer perfekt... Syns de 90mm så litt for pinglete ut , er jo god plass til noen grovere rør... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2006 100mm rund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 7, 2006 se der ja ... 100mm rund på allroad så jo bra ut... men ser at fangeren på allroad er litt dypere , og at hullene i den fangeren er mye rundere enn den er på min A6.... har ikke fått justert inn noe mere ennå , men over helgen har jeg litt tid til overs igjen....legger ut nye bilder da ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 5, 2006 Da har jeg endelik fått justert opp eksosen og slik ble det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...