Nord-Trøndelag: Vintertrefff

Anbefalte innlegg

Nå er det knappe 1 måned til årets Vintertreff.

 

Personlig har jeg meldt meg på kjøring, men har ikke fikset meg overnatting enda. Vurderer å avlyse turen for min del hvis det ikke blir flere fra lokallaget som blir med.

 

Har en arbeidskollega på Steinkjer som ble veldig gira på å bli med på Quattrokjøring i januar ja.

 

Så det hadde vært fint å fått vite litt om interessen til dere andre i lokallaget også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det knappe 1 måned til årets Vintertreff.

 

Personlig har jeg meldt meg på kjøring, men har ikke fikset meg overnatting enda. Vurderer å avlyse turen for min del hvis det ikke blir flere fra lokallaget som blir med.

 

Har en arbeidskollega på Steinkjer som ble veldig gira på å bli med på Quattrokjøring i januar ja.

 

Så det hadde vært fint å fått vite litt om interessen til dere andre i lokallaget også.

 

Jeg hadde tenkt meg dit, bare jeg får henta Coupen. Men har ikke ordnet med overnatting ell.no. Tar det litt på sparket. Må se ann litt på lommeboka også.

Men hadde vært kult å vært med på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvor mange det egentlig er fra Nord-Trøndelag som har tenkt seg på Vintertreffet??

Fint om vi hadde fått til samkjøring nedover. Hvir noen ikke vet hvor det er liksom. (Personlig har jeg vært der et par ganger tidligere).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvor mange det egentlig er fra Nord-Trøndelag som har tenkt seg på Vintertreffet??

Fint om vi hadde fått til samkjøring nedover. Hvir noen ikke vet hvor det er liksom. (Personlig har jeg vært der et par ganger tidligere).

 

Jeg kunne tenkt meg å dra dit.. Er det lov å kjøre på prøveskilt i sverige da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg nesten du må sjekke opp før du drar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å dra dit.. Er det lov å kjøre på prøveskilt i sverige da?

 

Prøveskilt gjelder i skandinavia (muligens norden) har jeg tidligere fått opplyst hos Biltilsynet. ;)

 

Hvordan blir det? mange som skal nedover? Begynner å friste å dra nedover selv her..får se om noen kompiser blir med :)

 

Når drar eventuelt folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere må ta dere en tur folkens....kan love dere en dritrå helg:D

 

Benytt sjansen nå mens treffet blir arrangert så nærme hjemme, godt å ikke måtte kjøre landet på langs for å bli med på vintertreff!!

 

Dere kommer ikke til å angre etterpå, kun hvis dere velger å ikke dra dit!!!

Da blir det surt å se de råe bildene i etterkant...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er ikke tillatt å kjøre med prøveskilt på bane dah...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er ikke tillatt å kjøre med prøveskilt på bane dah...

 

Øh?? det er jo bra teit.. hva med audi sentrum & co da?? de har ikke skilter på bila sine dom hell..

Men uansett jeg får ikke til å bli med. Har vanvittig mye å gjøre, samt skal reise på søndagen på kurs.

 

: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har så lyst, har så fri.... hmm.. noen som vil ha me en kryppling på krykker? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg nedover, så skal du seff få sitte på : vinke : Men hvem har tenkt seg nedover da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg nedover, så skal du seff få sitte på : vinke : Men hvem har tenkt seg nedover da?

: rock : tøft... men som du sier, er det flere fra NT som skal dit da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg, jan og 2stk til drar ned på fredag`s kveld.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må beklagelig melde avbud pga fuskende S6...: gråter :

 

Skal ha den på service på tirsdag, så får vi se hva som feiler den...

Bare det som mangler nå for å få den helt OK til EU-kontrollen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.