#1 Skrevet Desember 29, 2005 jeg får ganske kraftig tenningsbank hver gang turboen begynner å lade ved hard belastning, men det gir seg helt til neste gang jeg girer og gir gass .. noen som har noen tips?? dette er en -83 WR motor.. kan det våre at slangen til hjernen er tett eller for lang feks..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2005 Hmmm.. nesten samme problem som meg, bortsett fra omvendt. Min banker når jeg girer fra 3 til 4 etter å ha dratt den skikkelig ut.. MC motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2005 Ok.. Virker som at ikke hjernen rekker å dra ned tenninga kan man si.. Er et irriterende problem som gjør at jeg begrenser herjinga, noe som ikke er det riktige å gjøre med en sånn bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2005 er det elektronisk tenning på wr også? visste det var på mc men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2005 er det elektronisk tenning på wr også? visste det var på mc men.. joda er elektronisk tenning ja.. tror nok disse motorene er ganske like.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2005 joda er elektronisk tenning ja.. tror nok disse motorene er ganske like.. Kan dette være en bankesensor: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 31, 2005 prøv å fyll annen bensin en 92 og 95 oktan. hadde dette problemet selv. ble borte med 98 okt bensin:) satt ingen bakesensor på min (mener jeg) WR motor det var en 85 mod.. Men sjekk alle slanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2006 Det er ingen bankesensor på WR.. Kan ikke kjøre på noe annet enn 98 blybensin for ellers er det helt jævli... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2006 funnet ut hva som var galt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 19, 2006 har enda ikke funnet noe ut av det..skal gå løs på innsprøytninga å skjekke om det kan være noe der som går litt tregt.. Blir mye leting men finner liksom ikke noe som er galt.. Bankinga er der kun mellom 3 og 4 tusen omdr ved hard belastning.. Jævli kjipt problem assa!!!! noen tips....?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2006 kom plutselig påett problem til jeg hadde. De derre micro bryterne på gasspjeldet.sjekk att disse funker som de skal. disse "styrer" bensin og tenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 24, 2006 har enda ikke funnet noe ut av det..skal gå løs på innsprøytninga å skjekke om det kan være noe der som går litt tregt.. Blir mye leting men finner liksom ikke noe som er galt..Bankinga er der kun mellom 3 og 4 tusen omdr ved hard belastning.. Jævli kjipt problem assa!!!! noen tips....?? Kjøpe en 20v turbo isteden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 25, 2006 Kjøpe en 20v turbo isteden. hehe..nei 10v er nok litt for spesielt til at jeg bytter den ut syns jeg.. men om jeg kommer over en jævli billig så kan det hende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 26, 2006 Man kommer aldri over "jævli billige" 5-sylindra turbomotorer dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...