Bbs Rm eller Rs på golf 2?

Hvilken felg til golf 2  

59 stemmer

1. 1. Hvilken felg til golf 2

• Bbs RM 15"x 8"
      23
    • Bbs RS 15"x 8"
      36

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nye sommerfelger til golfen og tenker mest på Bbs Rm eller Rs, men greier ikke å bestemme meg for hvilken felg jeg skal velge.

Tror det blir i 15" og 8" breie. Bilen skal få g-60 bredding og senkes 80-100mm til sommeren. Tror dette kan bli litt problematisk med 16" eller 9" brede felger.

Da Spør jeg dere hva dere synest er mest kledelig til golf 2 : Bbs RM eller RS?

Her er Bbs RM 15":

pland3.jpg

Her er Bbs RS 15"

DSC01892.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så absolutt BBS RS ! 001 eller 301 med feit kant slår alt annet !!!:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg har litt vanskelig med å se forskjell på dem, men jeg tror RS er litt fetere ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gått for RS jeg oxo!!

Rå felger :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes personlig at RM'ene er fetest, men det er jo en smaks sak. Spes. senterdekslet er utslagsgivende. RS'ene ser jo ut som gammle rallycat felger... :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kjøpe nye sommerfelger til golfen og tenker mest på Bbs Rm eller Rs, men greier ikke å bestemme meg for hvilken felg jeg skal velge.

Tror det blir i 15" og 8" breie. Bilen skal få g-60 bredding og senkes 80-100mm til sommeren. Tror dette kan bli litt problematisk med 16" eller 9" brede felger.

Da Spør jeg dere hva dere synest er mest kledelig til golf 2 : Bbs RM eller RS?

Knallfelger uansett RM eller RS, men hadde styrt unna G60 bredere... Med disse brede skjermene blir selv f.eks 8,5x16 ET20 for "smalt" å regne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg har litt vanskelig med å se forskjell på dem, men jeg tror RS er litt fetere ja.

Det er stor forskjell på dem, for de som ser forskjellen. ;) (studer senterkoppene så ser du forskjellen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemte hvertfall for RS...

jo dyrere jo bedre..;) heheh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så absolutt BBS RS ! 001 eller 301 med feit kant slår alt annet !!!:tilber:

Hva er forskjellene på 001 og 301?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde RS 301, og de var i 17"..Solgte dem for en uke siden. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellene på 001 og 301?

RS 301 er 17" og 5x100

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde RS 301, og de var i 17"..Solgte dem for en uke siden. : gråter :

Solgt de:confused: De hadde jo vært grymme på golfen din! Hva er planene nå da. (sorry ot)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke så sikker på at Hiten Patel har 15" RS på det bildet, men 16" (Kan se ut som 8 og 9"x16" på det bildet)

Eldre bilder med 8x15" finnes i dette albumetwestsidevw hjemmesiden

Det kan godt være mulig. Bare fant fram et bilde med BBs rs jeg. Tenkte ikke over størrelse osv.

Tror dere at med riktig innpress at Felgene vil bli for "smale"/for langt inn og jeg har g-60 bredding? Etter bildene "spitzer" (bbs RM) så synst jeg det ser ganske bra ut jeg. Han har 8,5 bak og 8" framme. Men han har vel i tilleg vr6 understell da. Dette er vel litt breiere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan godt være mulig. Bare fant fram et bilde med BBs rs jeg. Tenkte ikke over størrelse osv.

Tror dere at med riktig innpress at Felgene vil bli for "smale"/for langt inn og jeg har g-60 bredding? Etter bildene "spitzer" (bbs RM) så synst jeg det ser ganske bra ut jeg. Han har 8,5 bak og 8" framme. Men han har vel i tilleg vr6 understell da. Dette er vel litt breiere?

Mulig jeg husker feil, men mener å ha sett 9x16 ET15 foran på Golf 2 med G60 bredere og selv da stikker hjulet innenfor...

Hadde jeg skulle hatt en Golf 2 stylet nå, så ville jeg heller gått for orig stålskjerm, G60 bredere blir liksom litt oppbrukt etter min mening

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 9x16 ET15 og G60 breddere. Stakk ikke noe utfor der. Til og med godkjent av tilsynet og skrevet inn i vognkortet.

Stemte RM jeg, synes senterkoppen er mye penere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 9x16 ET15 og G60 breddere. Stakk ikke noe utfor der. Til og med godkjent av tilsynet og skrevet inn i vognkortet.

Stemte RM jeg, synes senterkoppen er mye penere.

De fleste RM felgene er jo org. corrado,golf edition felger osv. og har ET33 tror jeg. Med 8" kant blir de 2" lenger ute enn de orginale, noe som er ca 5 cm. Derfor vil jeg tro at felgene vil ligge ganske bra iforhold til G-60 bredding. Om det ikke gjør det er jo spacere alltids en løsning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS RM finnes såvidt jeg vet i kun 6,5 og 7x15.

Med 1,5" breiere ringer på 6,5x15ET33 blir det 8x15 ET14 noe som bør passe veldig bra på Golf 2 uten G60 bredding. Går fint også med G60 bredding, men penere uten og med så blir det heller ikke så "rått".

Men vær obs på at det blir relativt kostbare felger dersom du skal gjør dette, bare ringer og skruer koster ca 6000, itillegg kommer selvsagt felger og dekk og evt noen til å gjør jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han har det de kaller VR6 "pluss" understell så vil den være en del bredere, men hvis den har VR6 understell så vil boltsirkelen være 5x100.

Her er et par bilder til av den bilen

DSC00941.jpg

DSC00944.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RM!

Fler bilder av bilen til Randy.. :)

meroll.jpg

pland.jpg

pland2.jpg

pland3.jpg

firstpics9.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra eksempel på at "less is more".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer: smil :

Plastic fantastic er waaaay out :nana: ( alltid vært det for min del men..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes RM i 5x100 da? hvis ikke har han vel helst org. understell med større bremser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.