BMW for meg: X5 med motor fra McLaren F1

Anbefalte innlegg

Guuuud for en lyd!!

 

Dette var helt villt.....har ikke ord!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er helt rått, syntes x5 er en kanonbil og med denne motoren er den bare helt rå. Og for en lyd!!

 

Men hvor har du fra at det er en slik motor i. Hørte ikke noe om det i filmen iallefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert spennende for de som skjønner tysk: klø : Jeg skjønte hvertfall ikke noe: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter bare på at noen skal sette Bugatti W16 motor i en Touareg jeg. Det vil jeg ha! :)

 

Men herlig lyd i den bimmern ja!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg venter bare på at noen skal sette Bugatti W16 motor i en Touareg jeg. Det vil jeg ha! :)

 

 

Touareg er for tungt. Bytt ut baksetet i en einser med en slik motor....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gad daim: eek : :tilber: :tilber: :tilber: :tilber: me want,me want

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No turbo shit - just real horsepower!

 

KMR

Oslo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var syke greier! Morro at det er noen som gjør sånne ting.. :)

 

Hørte jeg riktig at han sa den hadde ca 700hk og at bilen hadde kosta flere millioner Euro!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hørte riktig 720nm, o-100 på 4,7sek toppfart rundt 280kmt. Det er syyykt i en suv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa han ikke at han hadde 309km/t på langstrekka der a? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja han sa at han hadde 309 km/t på Nürnbergring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på en skala fra 1 til 2, hvor fett var ikke det der.. Sånn omtrent 2 ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og at bilen hadde kosta flere millioner Euro!?

 

Han sa at en oljesjeik eller lignende hadde tilbudt flere millioner Euro for bilen, men BMW avslo tilbudet, de ville ikke selge den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han har knabba felgene mine!!!

:P

 

sinnsykt lyd i den motoren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han har knabba felgene mine!!!

:P

Øøyh,har du slike felger ?? : eek : Eller bare ønsketenkning ?? Kunne MEGET godt tenkt meg slike felger selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øøyh,har du slike felger ?? : eek : Eller bare ønsketenkning ?? Kunne MEGET godt tenkt meg slike felger selv ;)

 

..kremt! back to topic nå!

 

sinnsyk kjerre den der x5LM!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øøyh,har du slike felger ?? : eek : Eller bare ønsketenkning ?? Kunne MEGET godt tenkt meg slike felger selv ;)

 

Felgene er jo uten tvil det mest ordinære med bilen, selv søk på finn.no gir jo treff på slike ;) Det som derimot overrasket meg litt mer er at DinSide omtalte denne bilen for snart 6 (!!!) år siden :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er jo uten tvil det mest ordinære med bilen, selv søk på finn.no gir jo treff på slike ;)
Har sett denne filmen for lenge siden selv!! Men de felgene på den X5`en er nok ikke "standard" hyllevare BBS felger. ;) BBS Motorsport hjul det der Tord,det trodde jeg du visste : haha :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er jo uten tvil det mest ordinære med bilen, selv søk på finn.no gir jo treff på slike ;) Det som derimot overrasket meg litt mer er at DinSide omtalte denne bilen for snart 6 (!!!) år siden :rolleye:

 

Er ikke BBS LM men BBS GT Motorsport Magnesium!

sher grosse differentos! (dvs med vanlige LM felger kunne han ikke kjørt så hurtig : klø ::P) : vinke :

 

damn, du kom meg i forkjøpet pål!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bedre ting å gjør enn å studere Beemere slik som dere gjør vettu så jeg trodde siden bilen ble kallt LeMans at også hjula var det : flau : Men kjapt nytt søk på Finn.no gav med disse som kanskje er de samme som X5en har :rolleye:

 

Men for å forsette en setning til med OT: Når det gjelder "standard hyllevare" så er vell ikke GT magnesium felgene særlig mindre standard hyllevare enn LM, GT hjula er jo såvidt jeg vet org felger på flere biler enn LM, Porsche bruker de bl.a. og meg bekjent er ikke LM brukt på noen biler org :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mere OT...

 

Trodde ikke disse: 8_1702352069.jpg var godkjente for gatebruk, kun bane.

 

Utopiacar.se har disse på S4en sin. Han hadde Lemans før og sa at de nye felgene var ekstremt lette, men også "bløte" i metallet. Han sa de ikke var godkjente for gatebruk.

 

Men om det stemmer vet jeg ikke....

 

 

Slenger med et nærbilde av LeMans også jeg:D

1.jpg

 

Og et med bremser....

3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.