#1 Skrevet Desember 30, 2005 Hei nordtrøndera. Nå er det et nytt år "snart" og vi i n-t styret har ønske om et treff rett på ny året:) Håper på første uke....så vi kan jo bli enige om en dag det passer for alle Så kan vi ta noen beslutninger om hva som skal skje fremover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2005 Personlig så er jeg ikke tilstede før etter den 11.1.2006. Da jeg nå er i Berlin, Tyskland for å kjøre de snøete veiene her utrygge. Her har det i løpet av de siste 24 timene kommet rundt 20 cm snø (noe som er helt uvirkelig i løpet av en hel vinter for en vanlig Berliner.) I går var det veldig morsomt å se bilene i gata, sommerdekk i slapsføre... Ingen som fikk til å kjøre på folkelig vis... : haha : Passer aller best for meg den tredje uka i Januar grunnet diverse andre styresverv som må følges opp på nyåret, men hvis dere vil møtes den første uka, så må dere gjerne det for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2006 Hei nordtrøndera. Nå er det et nytt år "snart" og vi i n-t styret har ønske om et treff rett på ny året:) Håper på første uke....så vi kan jo bli enige om en dag det passer for alle Så kan vi ta noen beslutninger om hva som skal skje fremover... Passer vel litt dårlig for folk flest første uken.. ihvertfall for meg... 2-3 uken så kan det gå bedre.. men da begynner det vel ikke å passe så godt for Bård Even: haha : Har styret i vacn NT noen planer for året 2006 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2006 Skal vi få til ett treff snart? Er 2.uken i januar nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2006 Skal vi få til ett treff snart? Er 2.uken i januar nå er med jeg bare det går i forhold til jobb da:o ... men må da vel komme noe fra styret også snart: klø : mvh Jan G 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2006 I følge meg så er 2.uka i Januar denne uka... Eller er det bare jeg som tar så grundig feil? Jeg skal komme meg hjem fra Berlin i morgen, så skal jeg ta en prat med resten av styret slik at vi kan komme igang med lokallagets aktiviteter igjen. Personlig oppfordrer jeg samtlige til å sette av siste helgen i Januar og bli med til Funäsdalen en tur da... Er jo bare 5 timer dit jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2006 har veldig lyst på å dra til vinter treffet iallefall..... jeg og jan gunnar planlegger iallefall å dra.... HVIS: jeg har anledning da.......kan jo bli litt opptatt i fra 12 jan og ca 12mnd fremover . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2006 Vi burde fått til et treff før vintertreffet slik at vi som skal dit faktisk kan planlegge samkjøring nedover. Kjell har vel tenkt seg nedover også, så vi kan da bli en 3-5 biler fra NT. MINST!!! Hadde vært fint om det kunne blitt med flere også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2006 Skal ikke se bort fra at jeg hiver meg med,hvis det er mulig å kapre en plass med noen,og det er rom ledig på hotell eller ei hytte jeg hører snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2006 I følge meg så er 2.uka i Januar denne uka... Eller er det bare jeg som tar så grundig feil? Ja?? men er det ikke det som står lenger oppe også det da:rolleye: har veldig lyst å oppover jeg ja.. men drar ikke alene for å si det slik;) hehe ja Bård:)... tiden vil vise da hvordan ting blir Hans: altids plass vettu: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2006 Hadde vært gøy å dra på vintertreff ja, men det spørs vel om det er noen ledige rom etterhvert? Hva med å ta et lokallagstreff i Namsos etterhvert? Gjermund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 10, 2006 Hadde vært gøy å dra på vintertreff ja, men det spørs vel om det er noen ledige rom etterhvert? Hva med å ta et lokallagstreff i Namsos etterhvert? Gjermund Har det ikke blitt prøvd det da men treff i namsos???? var da vel ikke så veldig stort oppmøte der etter som jeg har hørt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 10, 2006 Nå har vi prøvd og arrangere et lokallagstreff på Namsos hvor medlemmene i Namsos fikk i et enkelt oppdrag før treffet at de fikk samle en gjeng, så skulle vi komme noen fra Steinkjer. Må virkelig beklage å si at oppmøtet var veldig dårlig. 1 stk Holien som kvapt kunne være der pga at han var på jobb og storebror Holien stakk innom i kanskje 2 minutter for å hilse på. - - - Ikke vondt ment, men tidligere har vi prøvd å fått til en diskusjon om hvordan di skal arrangere lokallagstreffene våre i fylket og det ble vel delvis et flertall om at vi skulle dele opp lokallagstreffene litt. Slik at Namsos kunne ha et treff for Namdalen sine medlemmer og Steinkjer/Verdal/Levanger for sine. Vi vil gjerne få til et treff en lørdag slik at flere kommer lengre fra for å møtes på treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 13, 2006 Jeg har ikke vært medlem så veldig lenge så jeg visste ikke at det hadde vært trerff i Namsos før. Tror ikke det er så veldig mange av Namsos medlemmene som er aktive på forumet og det er jo et problem. På motorfestivalen kan vi ihvertfall møtes. Gjermund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 13, 2006 Vi burde fått til et treff før vintertreffet slik at vi som skal dit faktisk kan planlegge samkjøring nedover.Kjell har vel tenkt seg nedover også, så vi kan da bli en 3-5 biler fra NT. MINST!!! Hadde vært fint om det kunne blitt med flere også da... Jeg og jan.g drar uansett om vi blir alene om å dra.... vi drar trolig tidlig lørdag.....og hjem på kvelden hvis det ikke flere hotell rom igjen. Hadde hvert fint me et lokallags møte snart ja.... skal vi bli enige om en dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 13, 2006 Jeg og jan.g drar uansett om vi blir alene om å dra.... vi drar trolig tidlig lørdag.....og hjem på kvelden hvis det ikke flere hotell rom igjen. Hadde hvert fint me et lokallags møte snart ja.... skal vi bli enige om en dag? eneste som kan gjøre att vi ikke drar er vel hvis det skjer noe katastrofalt galt: bh : men det håper vi jo ikke skjer:o kan vel bli vanskeligt å finne noen plass å bo nå ja der oppe.... men skal aldri si aldri da:rolleye: hvis det skal bli noe treff på kveldene i uken så må det bli etter kl 19 hvis jeg skal komme... noen som jobber ut dagene å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 16, 2006 Har styret funnet ut noen dato for et lite treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 16, 2006 Har styret funnet ut noen dato for et lite treff? Har prøvd å ymteframpå om et treff:o .......men det er da så lite reaksjon i fra folk her:fy: passer det for noen på onsdags kveld da.......??? eller fredag...eller lørdag... mitt forslag er kl 7 på fks mc.donalds.. men er åpen for ALLE forslag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 16, 2006 Passer meg fint på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 16, 2006 Da tar jeg en avgjørelse på vegne av styret,og sier at neste lokallagstreff blir førstkommende Onsdag,klokken 1900,oppmøte ved McD på Steinkjer,førstemann dit setter seg ved en klynge ledige bord.. Håper på godt oppmøte.. mvh Styret i Nord-Trøndelag Lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 16, 2006 i åvermårra lr næste vækka? need to know.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 17, 2006 i åvermårra lr næste vækka? need to know.. Koilles tolke du: ...førstkommende Onsdag,klokken 1900... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 17, 2006 aillt ættersom kerr læng æ ha vørri våken ha d vørri næste vækka ha æ no kommi men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 17, 2006 Da tar jeg en avgjørelse på vegne av styret,og sier at neste lokallagstreff blir førstkommende Onsdag,klokken 1900,oppmøte ved McD på Steinkjer,førstemann dit setter seg ved en klynge ledige bord.. Håper på godt oppmøte.. mvh Styret i Nord-Trøndelag Lokallag Passe ikke fer mæ.. jobbe bærre ein dag i uka her, å d e sælvfølgeli onsdan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 17, 2006 Torsdan da? da kainn æ kom.. Tormod å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...