#26 Skrevet Januar 17, 2006 Går grett på torsdan å for mæ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 17, 2006 Torsdan da? da kainn æ kom.. Tormod å jøpp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 17, 2006 jøpp:) i morgen som er bestemt er det beste for meg.. får det ikke til på torsdagen.... så håper det blir i morgen kveld som avtalt:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 17, 2006 Vi holder den planen vi har satt nå,og heller ta neste treff fortløpende.. Setter stor pris på om de som har mulighet,tar seg en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 18, 2006 Felles kjøring fra røra da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 18, 2006 Felles kjøring fra røra da eller? mange som skal innover fra verdal/levangerområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 18, 2006 hehe, sikkert ikke. Jeg skal iallefall innover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 18, 2006 Da var dagens lokallagstreff unnagjort,med hele 7 oppmøtte ble det som det bruker å bli,mye småprat,og ikke mange planer lagt videre.. Men,vi ble enige om at å flytte treffene til lørdag ikke er optimalt. Ble enige om at vi kan rulere litt på det,og heller arrangere treff når folk har tid og lyst til å komme. Dette gjelder nå på vinterstid i første omgang,så får vi i styret legge en skikkelig slagplan når våren nærmer seg,og treffsesongen får starta.. Mange som er positive til å få til en tur ned til Hovedtreffet,noe jeg synes er en prioritet,særlig for lokallaget. Ellers snakka vi om løst og fast,morro det og. Vi drar en gjeng over til Sverige på vintertreff og isbanekjøring til neste helg,og det kan bli skikkelig morro. Så,hvis flere vil henge seg med så kan dere kontakte meg,eller hvem som helst i styret hos oss,da vi alle blir å dra. Spørsmål vedrørende videre plan kan stilles meg,her i tråden eller på PM. Skal prøve å svare på de spørsmålene dere måtte ha. mvh Hans Strømseng på vegne av styret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...