Trenger hjelp til mapping av VR6

Anbefalte innlegg

Skal ha på kompressor nå.

På det kittet så er det med 310cc dyser. Kittet er komplett, men mangler chip. Bilen er en 1996 Golf VR6 obd2

Her er ECU nr: Bosch: 0261 203 968/969

VW: 74021906256

Han som har hatt kittet før, mente at Jonus kansje kunne hjelpe meg..

Noen som har ideer? Og som ikke koster skjorta..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha på kompressor nå.

På det kittet så er det med 310cc dyser. Kittet er komplett, men mangler chip. Bilen er en 1996 Golf VR6 obd2

Her er ECU nr: Bosch: 0261 203 968/969

VW: 74021906256

Han som har hatt kittet før, mente at Jonus kansje kunne hjelpe meg..

Noen som har ideer? Og som ikke koster skjorta..

Hva firma er kitet kjøpt fra da ? Har du hørt med de om de kan skaffe deg chip ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva firma er kitet kjøpt fra da ? Har du hørt med de om de kan skaffe deg chip ??

http://www.z-engineering.com/Index.htm

De tar ikke telefonen. De har chip, men vet ikke om det vil fungere med 310cc dyser, da de ikke er orginale på kittet tror jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.z-engineering.com/Index.htm

De tar ikke telefonen. De har chip, men vet ikke om det vil fungere med 310cc dyser, da de ikke er orginale på kittet tror jeg..

Sendt mail ? Evt fax ? Mulig det er noe "jule/nytt-års steng" der nede om dagen da. Ikke gi opp Kristian. De kan jo svare på om de dysene er org til kittet eller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt mail ? Evt fax ? Mulig det er noe "jule/nytt-års steng" der nede om dagen da. Ikke gi opp Kristian. De kan jo svare på om de dysene er org til kittet eller ikke.

Sendt mail x2, ringt.. Kan hende det er noe jule ferie greier.. Lenge siden den første mailen ble sendt.

Chippet dems kosta 2100,- Men det er nok ikke lagd til 310 dyser. Blir sikkert bare tull, hvis man starter opp da. Hvis den starter....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt mail x2, ringt.. Kan hende det er noe jule ferie greier.. Lenge siden den første mailen ble sendt.

Chippet dems kosta 2100,- Men det er nok ikke lagd til 310 dyser. Blir sikkert bare tull, hvis man starter opp da. Hvis den starter....

Sikker på du fikk med rette dysene på det kitet du kjøpte ?? Hør med Z eng. om hvor store dyser det er på de kittene de selger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom i kontakt med Z-Engineering, men de snakka elendig engelsk.

Skjønte jo ingenting av hva han sa:)

Noen som kunne ha hjulpet meg her. Noen som kan litt tysk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som har forslag?

Å lage et chip, betyr flere timer på rullende landevei, og det koster jo nesten like mye som en hiddensprut.

Så det er kansje best å handle fra dem som lager spesielt til akkurat VR6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.