Mer senking til sommern B4 Coupe !

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg går med noen sommer planer... også har jeg noen spørsmål..

Planen er å kjøpe justerbart gewinde og 2nye breiere felgringer til ASA felgene..

For å si det sånn, jeg vil senke ganske mye, men vet ikke helt hvor grensene går.. Har foreløpig 7,5x18" felger med ET37 om jeg ikke husker feil, og 225/40/18 gummi foran, og planen er da 10x18" med ett eller anna gummi bak.

Nå er den senket 45mm med Gule koni, men den er fortsatt rimelig høy. Slik opsettet er nå har jeg 0 problem med at den subber,men det er ikke mye klaring mellom framskjermer og dekka, så kommer spørsmålet, er det mulig å senke mer (eller ligger jeg i grenseland) nå utenom å valse hjulbuene ( selv om det ikke er noe problem i såfall ) noen som har erfaringer ?

Tillegsinfo ( hvis det har noe å si ): Bilen er en Org. B4 dvs. skjermer og sånnt, hvis det spiller noe rolle.

Og til slutt, et ofte stillt spørsmål.. Hvor bør jeg kjøpe justerbart (billigst) og hvilket merke bør jeg gå for : klø : ... Bilen skal brukes daglig, men til treff og den slags vil jeg ha muligheten til å justere =)

Håper på gode tilbakemeldinger =)

Legger med et bilde som viser sånn ca. hvordan høyden er per dags dato : klø :

senking...JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har erfaring/råd/tips til meg ?

Mvh =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når det gjelder 10*18 veit jeg ikke om det passer. men, jeg kjører ihvertfall på FK Silverline X og er meget fornøyd med det settet.. nå har jeg vel og merke en touran, men det er uten tvil et sett jeg kan anbefalle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, hvor er det rimligst å kjøpe dette sette evt. hvor kjøpte du det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg husker ikke helt hvor det ble kjøpt fra. var ikke jeg som kjøpte det. men, skal høre å gi deg beskjed.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.