Anbefalte innlegg

Noen som kan gi noen tips til hva det kan være? VAG-verkstedet har sjekket slakk og sånn i forstilling & co, uten å finne noe. En kompis av meg sier det kan være et stag som går fra stab. til demper (med kuler i begge ender) som kan være slakt.

 

NB; lyden er verst, når jeg svinger til høyre på ruklete vei. Tror den kommer fra venstre side.

 

Takker for svar på forhånd :)

 

 

Ønsker samtidig alle med-medlemmer et riktig godt nyttår. (husk å parkere under tak i kveld) Feir med måte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan gi noen tips til hva det kan være? VAG-verkstedet har sjekket slakk og sånn i forstilling & co, uten å finne noe. En kompis av meg sier det kan være et stag som går fra stab. til demper (med kuler i begge ender) som kan være slakt.

 

NB; lyden er verst, når jeg svinger til høyre på ruklete vei. Tror den kommer fra venstre side.

 

Takker for svar på forhånd :)

 

 

Har du sjekket foringene på stabstaget? De er en svakhet på disse bilene og gir omtrent akkurat slike symptomer du forteller om. (merkelig at VAG-verkstedet ikke har funnet det dog).

 

Du ser gummiforingene om du kommer deg under bilen, og du kan riste i staget for å sjekke om det sitter 'løst'.

 

Ny foringer, klemmer og skruer koster rundt hundrelappen og byttes greit av alle som vet opp og ned på en fastnøkkel :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,det er ikke likt på TT og A4 regner jeg med men til A4 ser de i hvertfall slik ut. ;)

 

411650002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,det er ikke likt på TT og A4 regner jeg med men til A4 ser de i hvertfall slik ut. ;)

 

Nei. Foringene jeg snakker om er bare to gummi'hylser' som går uten på stabstaget og festes med ei metallklemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket foringene på stabstaget? De er en svakhet på disse bilene og gir omtrent akkurat slike symptomer du forteller om. (merkelig at VAG-verkstedet ikke har funnet det dog).

 

Du ser gummiforingene om du kommer deg under bilen, og du kan riste i staget for å sjekke om det sitter 'løst'.

 

Ny foringer, klemmer og skruer koster rundt hundrelappen og byttes greit av alle som vet opp og ned på en fastnøkkel :-)

Takk for tips ! Høres veldig greit ut å skifte disse. Det blir ikke krøll med forstillingen etter man har skrudd her ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.