Anbefalte innlegg

hei. har kjøpt meg en s4 igjen. får den ikke til å gå,den virker bare på 4 sylindere. nr 2 fra torpedo veggen får ikke gnist.. tror det er tennings modulen...? noen som kan hjelpe meg..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, og grattis med en av verdens feteste biler!!

Søk litt på forumet, så finner du mange tråder om akkurat dette. Et bra sted å lete er også http://www.sjmautotechnik.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk begge to. er ikke helt rå i engelsk, men tror jeg skulle prøve å bytte de to tennings modulene for å se om feilen flyttet seg til en annen cylinder...? mvh sindre waal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, og for å finne ut hvilken sylinder det er kan du fjerne en og en bensininjektor-tilkobling. Det er jo tre utganger på hver av disse modulene, ergo er det en ledig som du kan bruke hvis du finner ut hvilken som er defekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ja. da trenger jeg ikke kjøpe ny..? skal prøve bilen står i sverige må bare hente den. får jeg det ikke til får spørre om gode råd igjen. tusen takk igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, men en brukt en skulle vel ikke koste mange kronene hos en hugger :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei Sindre, har du sjekket at det ikke er vann/oljesøl nede rundt pluggen ? Disse motorene må ha pleie etter vask, lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.