#1 Skrevet Desember 31, 2005 hei. har kjøpt meg en s4 igjen. får den ikke til å gå,den virker bare på 4 sylindere. nr 2 fra torpedo veggen får ikke gnist.. tror det er tennings modulen...? noen som kan hjelpe meg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2006 Hei, og grattis med en av verdens feteste biler!! Søk litt på forumet, så finner du mange tråder om akkurat dette. Et bra sted å lete er også http://www.sjmautotechnik.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2006 http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/S4_Ignition.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2006 Tusen takk begge to. er ikke helt rå i engelsk, men tror jeg skulle prøve å bytte de to tennings modulene for å se om feilen flyttet seg til en annen cylinder...? mvh sindre waal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2006 Ja, og for å finne ut hvilken sylinder det er kan du fjerne en og en bensininjektor-tilkobling. Det er jo tre utganger på hver av disse modulene, ergo er det en ledig som du kan bruke hvis du finner ut hvilken som er defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2006 Å ja. da trenger jeg ikke kjøpe ny..? skal prøve bilen står i sverige må bare hente den. får jeg det ikke til får spørre om gode råd igjen. tusen takk igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2006 Stemmer, men en brukt en skulle vel ikke koste mange kronene hos en hugger :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2006 hei Sindre, har du sjekket at det ikke er vann/oljesøl nede rundt pluggen ? Disse motorene må ha pleie etter vask, lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...