Problemer med startsperre på S2

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med startsperren på S2`n, det er av typen som har en spole rundt tenningslåsen og "leser" nøkkelen har jeg fått fortalt. Den er sånn at noen ganger starter bilen og går 2sek for så å stoppe, så er det bare å starte igjen så går bilen som normalt. Det varierer litt da med at jeg må starte opptil flere ganger før startsperra ikke slår inn. Noen som har vært borti noe lignende? Er det bare å skifte, eller er det mulig å koble ut denne kanskje?

Bilen det er snakk om er en 94mod s2 coupe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt problemer med startsperren på S2`n, det er av typen som har en spole rundt tenningslåsen og "leser" nøkkelen har jeg fått fortalt. Den er sånn at noen ganger starter bilen og går 2sek for så å stoppe, så er det bare å starte igjen så går bilen som normalt. Det varierer litt da med at jeg må starte opptil flere ganger før startsperra ikke slår inn. Noen som har vært borti noe lignende? Er det bare å skifte, eller er det mulig å koble ut denne kanskje?

Bilen det er snakk om er en 94mod s2 coupe.

Kan være lesespolen som er dårlig, den går å skifte, men på noen biler sitter den fast på tenningslåsen og då må den og skiftes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.